کریر(Carrier)، پیکربندی رِویت (Revit) را برای سفارشی کردن نقشه های سیستم تهویه مطبوع راه اندازی می کند.

کریر(Carrier)، پیکربندی رِویت (Revit) را برای سفارشی کردن نقشه های سیستم تهویه مطبوع راه اندازی می کند.

کریر(Carrier) یک پیکربندی رِویت(Revit) را برای سفارشی کردن نقشه های سیستم تهویه مطبوع تجاری راه اندازی کرده است. کریر(Carrier) خوشحال است که پیکربندی را به متخصصان گرمایش و تهویه مطبوع ارائه می دهد تا به طور منحصر به فرد نقشه های رِویتِ(Revit) واحد تهویه مطبوعِ حامل خود را بر اساس معیارهای کلیدی پروژه مانند ظرفیت خنک کننده، اندازه، گزینه های نصب شده در کارخانه و ولتاژ پیکربندی کنند. کریر(Carrier) بخشی از  شرکت جهانی کریر(Carrier)(بورس اوراق بهادر نیویورک: CARR)، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های ساختمانی سالم، ایمن و پایدار و زنجیره سرد است.

هنگامی که یک مدل با استفاده از پیکربندی جدید ایجاد می‌شود، برای دانلود و ادغام با اتودسک رویت(Autodesk® 2 Revit)، نرم‌افزار پیشرو طراحی معماری، همراه با سایر فرمت‌های فایل کلیدی و مستندات برای کمک به فرآیند طراحی در دسترس است. با سفارشی کردن محصولات، کاربر می تواند در زمان مورد نیاز برای پیکربندی واحد در نرم افزار Revit صرفه جویی کند. شماره مدل کامل واحد، با Revit تولید می‌شود تا مطمئن شوید که پیکربندی صحیح در پروژه استفاده شده است.

این پیکربندی برای محصولات بسته بندی شده در فضای باز Carrier، از جمله سیستم های الکتریکی، گاز و پمپ حرارتی، و همچنین واحدهای سیستم اسپلیت تجاری سبک Carrier در دسترس عموم است. در دسترس بودن عمومی این ابزار امکان پیکربندی منحصر به فرد و سریع و آسان را در حین حرکت فراهم می کند، و نمایندگان شرکت مخابراتی برای ارائه کمک در هر نقطه از فرآیند در دسترس هستند.

جی.بی.اسپیلین(J.B. Spillane)، مدیر عامل تهویه مطبوع تجاری سبک آمریکای شمالی کریر گفت: «Carrier در سراسر جهان به دلیل توانایی‌اش در ارائه راه‌حل‌های قابل اعتماد و پایدار برای ساختمان‌هایی با هر اندازه شناخته شده است. “این پیکربندی به تجربه استثنایی می‌افزاید که متخصصان ساختمان می‌توانند هنگام کار با Carrier انتظار داشته باشند.”

پیکربندی کریر رِویت(Revit) برای استفاده رایگان در آدرس www.carrier.com/Revit دردسترس است.

در مورد کریر(Carrier)

کریر که توسط مخترع تهویه مطبوع مدرن تأسیس شده است، یک رهبر جهانی در راه حل های گرمایش، تهویه مطبوع و سردسازی با فناوری پیشرفته است. کارشناسان شرکت کریر، راه حل های پایدار، ادغام محصولات کم مصرف، کنترل ساختمان و خدمات انرژی را برای مشتریان مسکونی، تجاری، خرده فروشی، حمل و نقل و خدمات غذایی ارائه می دهند. کریر بخشی از شرکت جهانی Carrier، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های نوآورانه سالم، ایمن و پایدار ساختمان و زنجیره سرد است. برای اطلاعات بیشتر، از carrier.com دیدن کنید یا @Carrier را در توییتر دنبال کنید.

رِویت یک علامت تجاری ثبت شده برای شرکت اتودسک(Autodesk) است.

اتودسک یک علامت تجاری ثبت شده از شرکت اتودسک(Autodesk) است.

بسته کوچک فضای باز کریر مدل سقفی رِویت.کریر(Carrier)، پیکربندی رِویت (Revit) را برای سفارشی کردن نقشه های سیستم تهویه مطبوع راه اندازی می کند.

مرجع

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه