ایران رادیاتور : معرفی برند و محصولات پر فروش

آشنایی با محصولات ایران رادیاتور برای خریدی هر چه آسانتر و بهتر محصولاتی چون رادیاتور پره ای و پنلی ، پکیج ها و حوله خشک کن

معرفی ایران رادیاتور

گروه صنعتی- تولیدی ایران رادیاتور یکی از معتبرترین و قدیمی ترین برندهای موجود در ایران می باشد که به تولید و عرضه انواع رادیاتورها از جمله رادیاتورهای پنلی، رادیاتورهای پره ای، پکیج، کولر گازی، مشعل های خانگی و صنعتی و… پرداخته است و به واسطه کیفیت بسیار بالای محصولات با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

ایران رادیاتور، افزون بر ارائه و فروش محصولات گرمایشی در کشور عزیز ایران، در حال صادر نمودن وسایل گرمایشی و تولیدات خود به برخی از کشورهای اروپایی نیز می باشد و در طی چند سال اخیر به عنوان بهترین صادرکننده در ایران شناخته شده است.

برند تولیدی ایران رادیاتور از سال ۱۳۸۴ شمسی در زمینه تولید و صدور پکیج های دیواری و زمینی شروع به همکاری با شرکت های اروپایی کرد. بدین ترتیب این برند اولین نشان سازمان استاندارد خود را دریافت نمود.

برند ایران رادیاتور با داشتن ده ها سال تجربه در حیطه تولید و عرضه وسایل گرمایشی مختلف از جمله رادیاتورهای پنلی، رادیاتورهای پره ای، انواع مختلف حوله خشک کن ها، مشعل، پکیج های دیواری و زمینی، آب گرم کن ها گازی و…. فعالیت می کند.

در این مطلب توضیحاتی چند درباره خصوصیات و نحوه عملکرد پکیج ها و رادیاتور ها خواهیم داد تا به خوبی با آنها آشنا شوید. آشنایی هر چه بیشتر با پکیج و رادیاتورها سبب می شود تا انتخابی صحیح تر با توجه به ویژگی های محل مسکونی مورد نظر، داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

آشنایی با محصولات ایران رادیاتور برای خریدی هر چه آسانتر و بهتر محصولاتی چون رادیاتور پره ای و پنلی ، پکیج ها و حوله خشک کن

پکیج چیست؟

پرطرفدار ترین سیستم های گرمایشی در جهان، پکیج ها هستند که امروزه به عنوان جایگزینی برای موتورخانه ها به حساب می آیند. پکیج ها، هم وظیفه آبگرمکن و هم موتورخانه را به صورت همزمان انجام می دهند. به دیگر لغت، پکیج ها سیستم های گرمایشی هستند که افزون بر تامین آب گرم مصرفی، سبب گرم شدن محیط نیز می شوند. گرمایش محیط های متفاوت به وسیله رادیاتورهای قرنیزی، شوفاژها، فن کوئل ها، گرمایش از کف و … صورت می گیرد.
کم شدن هزینه ها و سوخت مصرفی علتی حائز اهمیت برای محبوبیت هر چه بیشتر پکیج ها نسبت به موتورخانه ها می باشد. شایان به ذکر است که نگهداری آسان و بازدهی بالای پکیج ها نیز مزید بر علت هستند.

پکیج های ایران رادیاتور

برند تولیدی ایران رادیاتور کار خود را در ابتدا با تولید و ساخت رادیاتورهای از جنس آلومینیوم شروع نمود. این برند به مرور زمان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پکیج شناخته شد. پکیج های ایران رادیاتور را می توان به عنوان یکی از برندهای مطرح ایران نام برد.

پکیج ایران رادیاتور

چگونه پکیج مناسب خود را پیدا کنیم؟

برای آنکه بتوان پاسخ این سوال را داد، می بایست به مشخصه های زیادی توجه کنیم و با مقایسه هر یک بتوانیم به نتیجه ای جامع دست یابیم. سه خصوصیت اصلی که با توجه به آن ها می توان پکیج های تولید شده را از لحاظ ویژگی از یکدیگر متمایز کرد و تفاوت قیمت میان آن ها را توجیه نمود، به شرح زیر می باشد:
1)ظرفیت حرارتی پکیج
2)فن دار یا بدون فن بودن
3)تک مبدل یا دو مبدله بودن پکیج

ظرفیت حرارتی پکیج

یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت پکیج ها تاثیرگذار است، ظرفیت پکیج می باشد. با توجه به این موضوع، هر چه مقدار ظرفیت یک پکیج بالا رود، به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. مشتریان عزیز می توانند با توجه به متراژ محل مورد نظر خود و میزان آب گرم مصرفی، پکیج هایی با ظرفیت های گرمایی متفاوت را تهیه نمایند.

شرکت ایران رادیاتور پکیج های خود را در ظرفیت های مختلف برای رفع نیاز تمامی مردم تولید می کنند. شرکت ایران رادیاتور، پکیج های تولیدی خود را از ظرفیت 22 هزار به بازار عرضه می نماید.

انواع پکیج

پکیج فن دار یا بدون فن

در گذشته ای نه چندان دور، تمام پکیج های از برند های متفاوت از نوع بدون فن بود. با گذشت زمان، پکیج هایی به بازار عرضه شد که مجهز به فن بودند. این فن ها جهت تخلیه اجباری دود و گازهای تولیدی پکیج به بیرون به کار می رفتند. فن ها سبب افزایش ایمنی و کارکرد هر چه بهتر پکیج های تولیدی شدند.
با نگاهی اجمالی به پکیج های ایران رادیاتور خواهیم دید که هر دو پکیج های فن دار و بدون فن را تولید می کند. از آنجایی که فن دار شدن پکیج، هزینه تولید را بالا می برد، پکیج های دارای فن قیمت بالاتری دارند.

شما برای مقایسه دو پکیج از برند ایران رادیاتور می بایست به فن دار یا فاقد فن بودن هر دو مورد توجه کنید. زیرا اگر یک پکیج دارای فن و دیگری فاقد فن باشد، مقایسه درستی صورت نخواهد گرفت.
شایان به ذکر است که فن دار بودن یا فاقد فن بودن یک پکیج دلیلی بر برتری یک برند نیز می تواند باشد. پیشنهاد ما به شما خریداران عزیز این است که پس از انتخاب ظرفیت مورد نظرتان، در وهله اول فن دار یا بدون فن بودن پکیج را با توجه به توضیحات متخصص انتخاب نمایید. پس از آن با توجه به دو مورد ظرفیت و فن پکیج، مدل مورد نظر خود را از میان محصولات تولید شده برند ایران رادیاتور انتخاب نمایید.

پکیج تک مبدله یا پکیج دو مبدله

سیستم گرم کردن آب گرم مصرفی، تفاوت اصلی میان این دو مدل پکیج است. باید بدانید که در هر پکیج، دو سیستم برای گرمایش وجود دارد. اول سیستم گردش آب گرم درون رادیاتورها جهت گرمایش محیط مورد نظر و دوم سیستم گرمایش آب گرم مصرفی جهت استفاده شست شو و…

وجود تنها یک مبدل حرارتی در پکیج های تک مبدل، سبب می شود که گردش آب هر دو سیستم از درون همان یک مبدل انجام شود. در این نوع مبدل ها، هر دو گردش آب، به طور مستقیم از شعله مشعل، حرارت را دریافت می کنند. شایان به ذکر است که با وجود این که هر دو سیستم از یک مبدل عبور می نمایند، با یک دیگر مخلوط نشده و استقلال خود را حفظ می نمایند.
از مهم ترین مزیت های این نوع پکیج ها این است که آب گرم مصرفی خیلی سریع در دسترس قرار می گیرد.

از معایب این مدل پکیج ها می توان به رسوب گیری سریع آن ها اشاره کرد.
اما در پکیج های دو مبدله، مبدل اول، مبدل اصلی دستگاه نام دارد. که همانند مبدل در پکیج های تک مبدله عمل میکند. در صورتی که مصرف کننده نیاز به آب گرم داشته باشد، شیر سه راهه، آب گرم شده در مبدل اصلی را به مبدل ثانویه فرستاده و آبی که در مبدل اولیه گرم شده، گرمای خود را به آب سرد مصرفی می دهد و آن را گرم می نماید.

پکیج

سیستم ضد یخ زدگی

کاربرد این سیستم برای افرادی نمایان می شود که قصد استفاده از پکیج در محیط های بیرون از ساختمان همچون تراس را دارند.

نمایشگر عیب یاب دیجیتال

اگر پکیجی که خریداری کردید دچار مشکل فنی گردد، می توانید به راحتی از مشکل آگاه شوید و اقدام به تعمیر آن نمایید.

سیستم توربولاتور

این سیستم یکی از قابلیت هایی است که تنها در پکیج های تازه ساز وجود دارد. سیستم توربولاتور سبب می شود تا پکیج روند رسوب گذاری بسیار کندی داشته باشد. اکثر متخصصین این پکیج ها را برای افرادی که در مناطقی که سختی آب بالایی دارند، پیشنهاد می کنند.

نوع هیدرولیک ست

در پکیج های برند ایران رادیاتور برخلاف بوتان، از هیدرولیک ست برنجی استفاده می شود
این خصوصیات، از جمله خصوصیاتی است که می توان با استفاده از آن ها پکیج های این برند را از یکدیگر تمایز بخشید.

محصولات ایران رادیاتور

انواع رادیاتورهای ایران رادیاتور

همان طور که می دانید امروزه رادیاتور ها سهم زیادی از وسایل گرمایشی منازل و محیط ها را بر عهده دارند. یکی از برند های قدیمی در زمینه ساخت و تولید انواع رادیاتور ها، برند ایران رادیاتور می باشد که به موجب سال ها تولید وسایل گرمایشی با کیفیت، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده است.

ما در این مقاله به معرفی برند ایران رادیاتور، محصولات و مقایسه آن ها می پردازیم تا شما عزیزان انتخابی دقیق تر داشته باشید. با ما همراه باشید.

رادیاتورها را می توان به عنوان جایگزین هایی برای بخاری ها و دیگر وسایل گرمایشی دانست که کاربردهای زیادی دارند. علاوه بر این موضوع، قابلیت گرم کردن محیط به صورت کاملا یک نواخت را دارند. اکثر طراحان داخلی و دکوراسیون ها برای زیبایی و گرمایش بیشتر و یکنواخت تر محیط، از چندین رادیاتور در قسمت های مختلف استفاده می کنند.

تمامی انواع رادیاتورها برای گرم کردن خانه و محیط مورد نظر، به لوله کشی نیازمند هستند. ساز و کار رادیاتور ها به این صورت است که یک لوله آب گرم و سرد از یک مرکز گرمایش مثل پکیج یا موتورخانه، به شوفاژ متصل می شود.با جریان یافتن آب گرم داخل رادیاتور، گرمای آب از طریق بدنه رادیاتور وارد محیط می شود و می تواند خانه یا ساختمان شما را طی مدت زمان نه چندان زیادی گرم کند.

رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای

یکی از پرفروش ترین محصولاتی که توسط این برند تولید میشود، رادیاتورهای پره ای بوده که معمولا از جنس آلومینیوم هستند و از بازدهی گرمایشی بسیار بالایی برخوردارند. این رادیاتورها با داشتن طول عمر بسیار بالای خود، بسیار مقرون به صرفه هستند. رادیاتور های پره ای محیط را به صورت یک نواخت گرم می کنند و با تعداد پره های دلخواه مشتری عرضه می شوند. شما می توانید با توجه به متراژ محیط مورد نظر خود، پره های رادیاتوری که تهیه می نمایید را کم یا زیاد کنید. رادیاتور های سولار، کال، ماکسی و اکو از نمونه های رادیاتورهای آلومینیومی این برند می باشد.

رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی

رادیاتورهای پنلی یا متری را هم می توان به عنوان دیگر محصولات پرفروش برند ایران رادیاتور معرفی نمود. این رادیاتورها برخلاف رادیاتورهای پره ای به صورت یک تکه تولید می شوند. جنس این نوع وسایل گرمایشی از فولاد بوده که گرمایش مطلوبی از خود ساطع می کند. رادیاتورهای پنلی توسط یک کلکتور که در بین دو ردیف پنل قرار گرفته، گرما تولید می کنند. رادیاتورهای پنلی را می توانید به اندازه های دلخواهتان تهیه کنید.

ابعاد رادیاتور های برند ایران رادیاتور از 600 میلی متر شروع و تا 1800 میلی متر نیز می رسد که دارای ظرفیت های حرارتی متفاوتی هستند.

حوله خشک کن

حوله خشک کن

یکی دیگر از انواع رادیاتور های برند ایران رادیاتور، حوله خشک کن ها هستند که نوعی شوفاژ یا رادیاتور به حساب می آیند. این محصولات مناسب استفاده و گرم کردن محیط های سربسته ای هستند که از متراژ کمی برخوردارند مانند حمام، سرویس بهداشتی، انبار، بالکن، اتاق خواب، راهرو، ورودی ساختمان ها و… . این رادیاتور ها توانایی گرم کردن محیط را دارند و فضای کمی را اشغال می کند. حوله خشک کن ها در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی تولید می شود که مصرف کنندگان با توجه به محیط مورد نظر خود می توانند آن ها را انتخاب کنند.

شما میتوانید پکیج ،رادیاتور پره ای و پنلی و حوله خشک کن های ایران ردیاتور را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس خریداری بفرمایید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه