کریر(Carrier) نرم افزار i-Vu® Pro v8 را راه اندازی کرد و اطلاعات عملیاتی را با ابزارهای جدید را گسترش داد.

کریر(Carrier) نرم افزار i-Vu® Pro v8 را راه اندازی کرد و اطلاعات عملیاتی را با ابزارهای جدید را گسترش داد.

کریر(Carrier) نرم افزار i-Vu® Pro v8 را برای سیستم اتوماسیون ساختمان i-Vu® منتشر کرده است. این آخرین به روز رسانی دارای ابزارهای راه اندازی و تجسم جدید است تا به مالکان و اپراتورهای ساختمان کمک کند تا بینش بیشتری در مورد نحوه عملکرد سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) خود به دست آورند. علاوه بر این، این نرم افزار اکنون از آخرین استانداردهای صنعتی برای اتوماسیون ساختمان پشتیبانی می کند و قابلیت همکاری، قابلیت استفاده و امنیت را افزایش می دهد. کریر(Carrier) بخشی ازشرکت جهانی کریر(بورس اوراق بهادر نیویورک: CARR)، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های ساختمانی سالم، ایمن و پایدار و زنجیره سرد است.

مارک جونز مدیر بازرگانی کنترل کریر(Carrier) می‌گوید: «آخرین ابزارهای نرم‌افزاری i-Vu به اپراتورهای ساختمان، دید بیشتری را نسبت به عملیات روزانه‌شان، و دید بیشتری نسبت به آنچه کار می‌کند و آنچه که نیست، ارائه می‌دهد. “علاوه بر این، تعهد مداوم ما به استانداردهای صنعت به مشتریان اجازه می دهد تا با آخرین فناوری ها به روز بمانند.”

نرم‌افزار جدید i-Vu Pro دارای ابزار راه‌اندازی ACxelerate است که راه‌اندازی خودکار و مداوم را برای سیستم‌های حجم هوای متغیر (VAV) فراهم می‌کند. این ابزار، که توسط کارشناسان کنترل حامل و عوامل راه اندازی استفاده می شود، آزمایش های خودکار را برای اعمال تعدیل کننده ها و گرم کردن مجدد شیرها در یک سیستم VAV آغاز می کند. خطاها را می توان به راحتی شناسایی کرد و آزمایش های خودکار را می توان تا زمانی که دیگر خطا وجود نداشته باشد تکرار کرد. یک گزارش تایید نهایی به مالکان ساختمان مدرکی ارائه می دهد که نشان می دهد سیستم VAV آنها همانطور که طراحی شده است کار می کند. ابزار ACxelerate می‌تواند به‌طور مداوم اجرا شود تا به کارکنان تأسیسات کمک کند تا اطمینان حاصل کنند که عملکرد اصلی VAV همچنان ادامه دارد و سیستم‌های VAV آنها بهینه می‌مانند و از تلفات در بازده انرژی و سطوح راحتی جلوگیری می‌کنند.

ابزارهای تجسم جدید نیز از ویژگی‌های آخرین نسخه نرم‌افزار هستند، از جمله گرافیک‌های پلان ترموگرافیک که به‌عنوان گرافیک برداری مقیاس‌پذیر (SVG) ارائه می‌شوند. این پلان های رنگی بینش سریعی در مورد راحتی و شرایط عملیاتی ارائه می دهند و می توان آنها را بدون از دست دادن کیفیت تصویر، کم و زیاد کرد. علاوه بر این، پیشرفت‌هایی در موتور گزارش‌دهی سفارشی i-Vu ایجاد شده است که به اپراتورهای ساختمان اجازه می‌دهد به راحتی داده‌های ساختمان را در گزارش‌ها مرتب‌سازی، جستجو و پیوند دهند. هر دو ابزار به اپراتورها دید سریع مورد نیاز برای کمک به بهبود کارایی عملیاتی و به حداکثر رساندن مدیریت انرژی در ساختمان‌هایشان را می‌دهند.

آخرین استانداردهای صنعت باز نیز گنجانده شده است. نرم‌افزار i-Vu Pro v8 اکنون از پروژه های استک(Haystack) پشتیبانی می‌کند، یک ابتکار منبع باز که قراردادهای نام‌گذاری استانداردی را برای تجهیزات ساختمانی و داده‌های عملیاتی ارائه می‌کند. این امکان افزایش قابلیت استفاده را در هنگام دسترسی به داده‌های تجهیزات گرمایش و سرمایش مانند خنک کننده ها، واحدهای پشت بام و واحدهای حمل و نقل هوا فراهم می‌کند، زیرا می‌توان از نام‌های شهودی و توصیفی برای ترسیم داده‌ها در ابزارهای تجسم و گزارش i-Vu استفاده کرد.

نرم افزار i-Vu® Pro v8 برای پشتیبانی از آخرین استانداردهای BACnet® برای قابلیت همکاری و امنیت پیشرفته، از جمله ویرایش پروتکل BACnet 19 و BACnet Secure Connect (BACnet/SC) ارتقا یافته است. BACnet/SC با استفاده از پروتکل های استاندارد اینترنت و قراردادهای امنیتی پرکاربرد، چارچوبی امنیتی برای سیستم های اتوماسیون ساختمان فراهم می کند. سازگاری کامل با سیستم BACnet/SC همچنین نیازمند سخت افزار جدید i-Vu است که در حال حاضر در دست توسعه است.

در نهایت، پشتیبانی از IPv6 و جاوا 11 در جدیدترین نرم‌افزار گنجانده شده است، و همچنین پیشرفت‌های امنیتی به ازای تعهد مداوم شرکت مخابراتی به امنیت مشتری ارائه شده است.

نرم افزار جدید i-Vu® v8 Pro از طریق دفاتر فروش Carrier در سراسر جهان در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم اتوماسیون ساختمان i-Vu، لطفاً به سایت carrier.com مراجعه کنید.

در مورد کریر(Carrier)

کریر که توسط مخترع تهویه مطبوع مدرن تأسیس شده است، یک رهبر جهانی در راه حل های گرمایش، تهویه مطبوع و سردسازی با فناوری پیشرفته است. کارشناسان شرکت کریر، راه حل های پایدار، ادغام محصولات کم مصرف، کنترل ساختمان و خدمات انرژی را برای مشتریان مسکونی، تجاری، خرده فروشی، حمل و نقل و خدمات غذایی ارائه می دهند. کریر بخشی از شرکت جهانی Carrier، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های نوآورانه سالم، ایمن و پایدار ساختمان و زنجیره سرد است. برای اطلاعات بیشتر، از carrier.com دیدن کنید یا @Carrier را در توییتر دنبال کنید.

مرجع

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای: 1

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه