پتنت جدید کریر(Carrier) راه هایی برای کنترل تقاضای انرژی دارد.

پتنت جدید کریر(Carrier) راه هایی برای کنترل تقاضای انرژی دارد.

توانایی مدیریت مصرف انرژی و هزینه در سال های اخیر اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. با ادامه افزایش این تقاضاها، نگرانی مالکان ساختمان ها و مدیران تاسیسات نیز افزایش می یابد که با اثرات منفی تقاضای فزاینده بر آب و برق مواجه هستند. در آخرین مقاله کریر(Carrier)، «سیستم تقاضای انرژی: مدیریت خودکار انرژی برای واحدهای پشت بام»، مطالعه کنندگان می‌توانند کاربرد فناوری جدیدی را بررسی کنند که امکاناتی مانند مدارس، ساختمان‌های اداری و سوپرمارکت‌ها را قادر می‌سازد تا تقاضای انرژی خود را کنترل کنند. کریر(Carrier)، ، رهبر جهان در راه حل‌های گرمایش، تهویه مطبوع و خنک کنندگی با فناوری پیشرفته، بخشی از UTC Building & Industrial Systems، واحدی از (بورس اوراق بهادر:UTX) United Technologies Corp.  است.

این مقاله که به صورت رایگان در www.commercial.carrier.com موجود است، سیستم تقاضای انرژی کریر(Carrier) را معرفی می‌کند که از فناوری Swarm Energy Management™ توسط REGEN Energy استفاده می‌کند. این فناوری را می توان در خطوط تولید کریر WeatherMaker®، WeatherMaster® و WeatherExpert™ ادغام کرد، و زمانی که کنترل کننده های بار سیستم به عنوان لوازم جانبی برای این واحدهای روی پشت بام در اماکن تجاری و صنعتی نصب می شوند، اوج مصرف برق را به طور چشمگیری کاهش می دهند. سیستم تقاضای انرژی شبکه ای از واحدهای پشت بام را ایجاد می کند که به صورت بی سیم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا عملکرد و مصرف انرژی را کنترل کنند.

گرگ آلکورن(Greg Alcorn)، معاون فروش و بازاریابی تجاری کریر، گفت: «سیستم تقاضای انرژی ما راه حل منحصر به فردی را برای مالکان ساختمان ارائه می دهد تا مصرف انرژی خود را مدیریت کنند.  این کاغذ سفید ویژگی ‌های کلیدی سیستم را بررسی می‌کند و چگونگی بهره‌مندی مدیران تأسیسات را از توانایی کنترل بی‌سیم تقاضای انرژی خود نشان می‌دهد.»

کاغذهای سفید کریر بر میراث نوآوری و آموزش ما با بررسی مسائلی که صنعت را شکل می‌دهند، بنا شده است. آلکورن(Alcorn) گفت: از آنجایی که تجهیزات گرمایش و تهویه مطبوع معمولاً 40 درصد از مصرف انرژی یک تأسیسات را تشکیل می دهند، بسیار مهم است که ما بتوانیم راه حل هایی را به مشتریان خود ارائه دهیم که منطقی باشد و نیاز روزافزون به مدیریت مصرف انرژی را برطرف کند.

برای دریافت یک نسخه از این کاغذ سفید کریر یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم تقاضای انرژی کریر، به www.commercial.carrier.com مراجعه کنید. کریر را در توییتر دنبال کنید: @CarrierGreen.

در مورد کریر(Carrier)

کریر که توسط مخترع تهویه مطبوع مدرن تأسیس شده است، رهبر جهان در راه حل های گرمایش، تهویه مطبوع و سرمایش با فناوری پیشرفته است. کارشناسان شرکت کریر، راه حل های پایدار، ادغام محصولات کم مصرف، کنترل ساختمان و خدمات انرژی را برای مشتریان مسکونی، تجاری، خرده فروشی، حمل و نقل و خدمات غذایی ارائه می دهند. کریر بخشی از UTC Building & Industrial Systems، واحدی از United Technologies Corp.، ارائه دهنده پیشرو در صنایع هوافضا و سیستم های ساختمانی در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر، از www.carrier.com دیدن کنید یا @CarrierGreen را در توییتر دنبال کنید.

مرجع : وبسایت کریر

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه