راهنمای ثبت سفارش
ثبت سفارش، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و ثبت سفارش در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. تاسیس پلاس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– تاسیس پلاس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای تاسیس پلاس محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت تاسیس پلاس، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تاسیس پلاس محفوظ است. تاسیس پلاس در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت تاسیس پلاس میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تاسیس پلاس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند؛ وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
شیوه های پرداخت
1- به مشتریان محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت “پرداخت اینترنتی” انجام دهند.
2- سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند ؛ لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
3- در صورتی که هزینه سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
الف) پرداخت اینترنتی
کاربران تاسیس پلاس میتوانند در هنگام ثبت سفارش از شیوه های پرداخت مختلف اعم از درگاه اینترنتی استفاده کنند و هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می شود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
– چگونگی پرداخت اینترنتی
یکی از شیوه های پرداخت کاربران محترم سایت تاسیس پلاس این است که میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
الف) پرداخت از درگاه پرداخت سایت.
1- شماره 16 رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز وارد میکنید، تفاوت دارد.
برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.
4- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است.
ب) پرداخت در محل تحویل
به کاربران محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، تاسیس پلاس این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، تهران باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنند.
– پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل
از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش تاسیس پلاس دستگاههای کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، میتوان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.
پ)پرداخت کارت به کارت
افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی تعیین شده در سایت تاسیس پلاس و یا پرداخت نقدی را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را به شماره کارتهای قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت میتوانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید.
ت) درگاه پرداخت idpay
آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است. با آیدی پی همیشه و همه جا به راحتی و تا سقف 50 میلیون تومان پول واریز و دریافت کنید. برای پرداخت از این درگاه اینجا کلیک کنید.
رویه های ارسال سفارش
تمامی مرسوله ها مقابل
*درب ساختمان کوچه*
تحویل مشتری خواهد شد.
الف) تحویل کالا در تهران
ارسال کالا پس از انجام هماهنگیهای لازم در مورد رویه های ارسال سفارش ،تاریخ و زمان تحویل سفارش( قبل از ارسال) با مشتری به یکی از روش های مورد انتخاب مشتری شامل: ارسال با پیک موتوری، ارسال با آژانس، ارسال با وانت و ارسال با کامیون قابل انجام خواهد بود که هزنیه ارسال با توجه به نوع سفارش قابل تغییر است.
زمان ارسال سفارش به مشتریان تهران در شرایط عادی بین 4 تا 7 ساعت کاری است.(مربوط به کالاهایی می باشد که نیاز به سفارش ساخت کالا ندارند مانند کولرهای گازی، کولرهای آبی، دستگاه تصفیه هوا، دستگاه تصفیه آب، مبدل حرارتی صفحه ای، مشعل های خانگی، پمپ، آبگرمکن برقی، بخاری برقی، پکیج گرمایشی، دیگ شوفاژ چدنی، پنکه، آبسردکن، رادیاتور برقی، رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور پنلی، فن کویل، داکت اسپلیت، جاروی استخر، هیتر سونا، سختی گیر مغناطیسی، گاز فریون و…) اگر سفارشات کالاهای ذکر شده در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 11 صبح ثبت شوند، در همان روز به مشتریان شهر تهران تحویل داده می شود.
پست پیشتاز
یکی از رویه های ارسال سفارش برای کالاهایی که کوچک بوده و محل تحویل آنها خارج از تهران یا کرج باشد، می توانند بر اساس درخواست مشتری با سرویس پست پیشتاز ارسال شوند.
ب) تحویل کالا در شهرستان ها:
بدلیل مشکلات وصول وجه از شهرستان ها، لطفا جهت انجام ثبت سفارش خود، ابتدا نسبت به واریز وجه به یکی از شماره حساب های ذکر شده در بخش روش های پرداخت اقدام نمائید.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بر اساس محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت خواهد بود.
لازم به ذکر است در مناسبتهای خاص و روزهای پایانی سال سفارشهای ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویسهای پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسند.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر رهگیری کنید:
ارسال از طریق باربری
یکی دیگر از رویه های ارسال سفارش ارسال، از طریق باربری میباشد که کالا به صورت پس کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. هزینه باربری توسط شرکت های حمل و نقل تعیین و دریافت می گردد و مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد.
شهرهای تحت پوشش و شهرهای نزدیک به آنها:
آبادان – آبدانان – آبیک – آباده – آزادشهر – آستارا –آستانه (اراک) – آستانهاشرفیه – آشخانه ( بجنورد) – آقاجاری – آق قلا – آمل – ابهر – ابرکوه – اراک – اردکان – اردبیل – ازنا – ارسنجان – اسالم – اسدآباد – الیگودرز – اندیمشک – املش – اهرم – اهواز – ارومیه – امیدیه – ادیمی (زابل) – اسلامآبادغرب – اسفراین – اشنویه – اصفهانوحومه – اقلید – ایرانشهر – ایذه – ایلام – ایوانغرب – بابلسر – بابل – باغملک – بانه – برازجان – بروجرد – بروجن – بجنورد – بم – بناب – بندر امامخمینی (سربندر) – بندر انزلی – بندرترکمن – بندرعباس – بوانات (سوریان) – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – بیجار – بهبهان – پاسارگاد – پاوه – پرهسر – پلدختر – پیرانشهر – تاکستان – تالش – تربتحیدریه – تبریز – تنکابن – تویسرکان – حمیدیه – جغتای – جلفا – جم – جوانرود – جوین – جویبار – جهرم – جیرفت – چابهار – چالدران – چالوس – خاش – خرمآباد – خرمبید(دهبید) – خرمدره–خدابنده (قیدار) – خرمشهر – خمین – خمینی شهر –خنداب (اراک) – خوانسار – خورموج – خوی – داراب – دامغان – دزفول – دشتمرغاب – دورود – دلیجان – دهدشت – درهشهر – دیواندره – رامسر – رامشیر – رامهرمز – رشت – رفسنجان – روانسر – رودسر – رومشکان – زابلوزهک – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سراب – سراوان – سرپلذهاب – سردشت – سروستان – سعادتشهر – سقز – سلطانیه – سلماس – سمنان – سنقرکلیایی – سنندج – سوسنگرد – سیرجان – سیوند – شادگان – شازند – شاهرود – شاهینشهر – شوش – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – شیروان – صائینقلعه – صحنه – صفاشهر/سروستان – صومعه سرا – عسلویه – (منطقه ویژه انرژی پارس) – علیآباد کتول – فامنین – فسا – فرمهین (اراک) – فریدونکنار – فلاورجان – فولادشهر و ذوب آهن – فومن–قادرآباد (سعادتشهر) – قائمشهر – قائن – قشم – قروه – قزوین – قصرشیرین – قم – قوچان – کازرون – کاشان – کاشمر – کامیاران – کرج – کردکوی – کرمان – کرمانشاه – کلاچای–کمیجان (اراک) – کنگاور – کنگان – کهنوج – کوهدشت – کیش – گالیکش – گچساران – گرگان – گلپایگان – گناباد – گنبدکاووس – گیلانغرب – لار – لالجین – لاهیجان – لردگان – لنگرود – لوشان – لیسار – ماکو – ماهشهر – مبارکه – محلات – محمودآباد – مراغه – مرند – مرودشت – مریوان – مسجدسلیمان – مشهد – ملایر – ملکان – منجیل – مهاباد–مهاجران (اراک) – مهران – میاندوآب – میانکوه – میانه – میبد – مینودشت – میلاجرد (اراک) – نجفآباد – نراق – نظرآباد – نقاب – نقده – نکا – نوشهر – نور – نورآباد لرستان – نهاوند – نهبندان – نیشابور – هادی شهر – هامون – هرسین – هشتپر – هشتگرد – هفتکل – همدان – هندیجان – هویزه – هیرمند – هیدج – یاسوج – یزد
خسارت در هنگام حمل و نقل
تاسیس پلاس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تاسیس پلاس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش تاسیس پلاس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش تاسیس پلاس ارسال شود.
رویه های بازگرداندن کالا در تاسیس پلاس
سرویس مهلت تست 7 روزه
رویه های بازگرداندن کالا در تاسیس پلاس در جهت جلب رضایت مشتری ها در سراسر کشور هستند ؛ در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، تاسیس پلاس با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تاسیس پلاس کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
به موضوع بسیار مهم عدم باز کردن بسته بندی ،جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب مجاز شرکت مربوطه راه اندازی شوند (مانند برندهای مختلف کولر گازی و اسپلیت ، پکیج ، مشعل ، کولر آبی ، داکت اسپلیت ، هیترهای اداری و صنعتی ، فن کویل ، آبسردکن و …) توجه داشته باشید ، نصب و راه اندازی این محصولات صرفا باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با واحد خدمات بعد از فروش مجاز شرکت مربوطه که روی جعبه یا کارت گارانتی محصول مربوطه به وضوح درج گردیده است تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی محصول یا حتی خدمات بازگرداندن کالا از بین خواهد رفت. همچنین کالاهایی که طبق سفارش خریدار تولید می شوند مانند انواع برج خنک کننده ، هواساز ، چیلر ، منابع کویلی دوجداره ، سختی گیر رزینی ، یونیت هیتر ، بوستر پمپ ها، فن کویل، داکت اسپلیت و … به طور کلی طبق مشخصات و ظرفیت مورد نیاز خریدار ساخته می شوند ، قابل عودت یا بازگشت نمی باشند.برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه تاسیس پلاس، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
دقت بفرمایید که هزینه ارسال کالا از آدرس مشتری به آدرس انبار تاسیس پلاس بر عهده مشتری میباشد.
قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً قوانین زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات تاسیس پلاس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت تاسیس پلاس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری تاسیس پلاس و سایر خدمات ارائه شده توسط تاسیس پلاس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات تاسیس پلاس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین تاسیس پلاس از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای تاسیس پلاس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای تاسیس پلاس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات تاسیس پلاس اقدام کند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط تاسیس پلاس از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با تاسیس پلاس همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت تاسیس پلاس عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط تاسیس پلاس بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
– مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
تاسیس پلاس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
تاسیس پلاس متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت تاسیس پلاس، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات تاسیس پلاس، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط تاسیس پلاس جزئی از اموال تاسیس پلاس محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار تاسیس پلاس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای تاسیس پلاس محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. تاسیس پلاس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– تاسیس پلاس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای تاسیس پلاس محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت تاسیس پلاس، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تاسیس پلاس محفوظ است. تاسیس پلاس در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت تاسیس پلاس میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تاسیس پلاس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
تاسیس پلاس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تاسیس پلاس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش تاسیس پلاس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش تاسیس پلاس ارسال شود.
سرویس مهلت تست 7 روزه تاسیس پلاس
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، تاسیس پلاس با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت تاسیس پلاس، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تاسیس پلاس کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه تاسیس پلاس، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات تاسیس پلاس استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به تاسیس پلاس ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که تاسیس پلاس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد تاسیس پلاس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه تاسیس پلاس را در پروفایل خود لغو کنند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
- برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید.
- نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود.
- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
- جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
- با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
- کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد.
- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
- از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت میتوانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا بههیچوجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
- در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
- تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از تاسیس پلاس را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
محتوا
تاسیس پلاس نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است تاسیس پلاس تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط تاسیس پلاس دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
© کلیه محتویات سایت تاسیس پلاس شامل قوانین حق تکثیر شده و به سایت تاسیس پلاس تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در تاسیس پلاس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در تاسیس پلاس قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، تاسیس پلاس نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، تاسیس پلاس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.