کریر(Carrier) خنک کننده R-32 را برای خنک کننده های اسکرول تجاری انتخاب می کند.

کریر(Carrier) خنک کننده R-32 را برای خنک کننده های اسکرول تجاری انتخاب می کند.

کریر(Carrier) به عنوان بخشی از تعهد خود به ارائه راه حل هایی به مشتریان که از خنک کننده مناسب برای هر کاربرد استفاده می کند، خنک کننده R-32 را برای جایگزینی سردکننده R-410A، یک خنک کننده با پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) در خنک کننده تجاری با استفاده از فناوری اسکرول انتخاب کرده است. R-32 به دلیل تاثیر کمتر زیست محیطی، بهره وری انرژی بالا، در دسترس بودن گسترده و سهولت استفاده انتخاب شد. در اروپا، این خنک کننده در برخی از خنک کننده های اسکرول از نیمه اول سال 2020 عرضه خواهد شد. معرفی در مناطق دیگر دنبال خواهد شد و همه آنها مطابق با مقررات اصلاحیه پروتکل کیگالی سازمان ملل متحد در پروتکل مونترال(UN Montreal Protocol Kigali Amendment) خواهند بود که در سال 2023 اجرایی می شود. کریر(Carrier)، یک رهبر جهانی در زمینه فناوری بالا راه‌حل‌های گرمایش، تهویه مطبوع و سرمایش، بخشی از شرکت کریر گلوبال (بورس اوراق بهادر نیویورک: CARR)، ارائه‌دهنده جهانی پیشرو در فناوری‌های نوآورانه گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC)، سرمایش، آتش نشانی، امنیت و اتوماسیون ساختمان است.

کریس نلسون(Chris Nelson)، رئیس تهویه مطبوع، کریر(Carrier)، گفت: «شرکت کریر، سرد کننده مناسب را برای هر کاربرد متمرکز می‌کند تا بهترین راه‌حل‌ها را برای مشتریان خود ارائه دهد. پس از ارزیابی کامل گزینه‌ها، کریر R-32 را برای سرد کننده های اسکرول و پمپ‌های حرارتی به دلیل تأثیر کمتر آن بر محیط‌ زیست انتخاب کرد و بر تعهد مستمر ما به پایداری تأکید کرد.

استفاده کریر(Carrier) از سرد کننده R-32 و طراحی سیستم خبره، ردپای کربن سرد کننده را تا 80 درصد در خنک کننده های اسکرول تجاری و پمپ های حرارتی کاهش می دهد. این به دلیل GWP بسیار پایین تر و کاهش قابل توجه شارژ سرد کننده سیستم در مقایسه با نسل قبلی با استفاده از R-410A است.

کریر(Carrier) به طور مداوم در راه حل های بلندمدت برای رهبری صنعت و ترویج محصولات بسیار کارآمد با تأثیر کمتر بر گرمایش جهانی سرمایه گذاری می کند. این اعلامیه پس از انتخاب کریر در سال 2018 از R-454B، که به طور تجاری به عنوان Puron Advance™ شناخته می‌شود، به‌عنوان راه‌حل اصلی GWP پایین‌تر برای جایگزینی R-410A در محصولات تجاری واحد مسکونی و بسته‌بندی کانالی با استفاده از کمپرسورهای اسکرول فروخته شده در آمریکای شمالی، صورت می‌گیرد. کریر(Carrier) همچنین قبلاً با انتخاب HFO R-1234ze(E) برای سرد کننده اسکرو در اروپا در سال 2015، معرفی R-513A در چیلرهای گریز از مرکز و چندگانه در سال 2018 و در نهایت معرفی چیلر گریز از مرکز AquaEdge® 19DV برنده جایزه با استفاده از HFO R-1233zd(E) در سال 2016 تعهد کرد به سمت خنک کننده های پتانسیل گرمایش جهانی کم برود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات کریر(Carrier)، به www.carrier.com مراجعه کنید.

در مورد کریر(Carrier)

کریر که توسط مخترع تهویه مطبوع مدرن تأسیس شده است، یک رهبر جهانی در راه حل های گرمایش، تهویه مطبوع و سردسازی با فناوری پیشرفته است. کارشناسان شرکت کریر، راه حل های پایدار، ادغام محصولات کم مصرف، کنترل ساختمان و خدمات انرژی را برای مشتریان مسکونی، تجاری، خرده فروشی، حمل و نقل و خدمات غذایی ارائه می دهند. کریر بخشی از شرکت جهانی Carrier، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های نوآورانه سالم، ایمن و پایدار ساختمان و زنجیره سرد است. برای اطلاعات بیشتر، از carrier.com دیدن کنید یا @Carrier را در توییتر دنبال کنید.

مرجع

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه