خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار

نمایندگی رسمی فروش محصولات شوفاژکار در تهران

از دهه‌های قدیم، در میان شرکت‌های مختلف تاسیساتی همواره نام شوفاژکار میدرخشیده است. این شرکت همان زمانی فعالیت خود را آغاز کرد که در بازار ایران خلاء وجود یک شرکت تأسیساتی به خوبی احساس می‌شد. سهامداران این شرکت بعد از مطلع شدن از این نیاز، این شرکت را تاسیس کردند. یکی از محصولات زبانزد این کمپانی که نیاز به آن در هر خانه‌ای حس می‌شود؛ پکیج دیواری و زمینی است. امروزه در بسیاری از فضاهای آپارتمانی به جای استفاده از موتورخانه مرکزی، آبگرمکن و یا حتی انواع بخاری، از پکیج برای گرم نگه داشتن محیط خانه و مصرف آب استفاده می شود. برای انتخاب، خرید، قیمت و بررسی پکیج زمینی شوفاژکار یا پکیج دیواری مناسب برای واحد یا ساختمان خود، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد تجهیزاتی که قصد خرید آن را دارید داشته باشید. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از مزایا، مشخصات و قیمت پکیج‌های شوفاژکار بدست آورید.

پکیج دیواری شوفاژکار مدل 40FH2

پکیج دیواری و زمینی چیست؟

پکیج دیواری کامفورت شوفاژکار مدل 28FH2 پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85

پکیج های دیواری یا زمینی از جمله تجهیزاتی هستند که به جای استفاده از موتورخانه مرکزی می توانند به طور همزمان آب گرم و گرمایش هر واحد آپارتمان را به صورت مستقل تامین کنند. پکیج های دیواری یا زمینی نسبت به موتورخانه مرکزی فضای کمی را اشغال می کنند و می توانید با خیالی آسوده انتخاب خود را انجام دهید. یکی از ویژگی های ممتازی که باعث برتری پکیج ها نسبت به سایر سیستم های گرمایشی می شود راندمان و کارایی بالای آنهاست. بنابراین پکیج های گازی مصرف سوخت کمتری نسبت به موتورخانه مرکزی دارند. با پیشرفت تکنولوژی پکیج ها از لوله کشی گسترده در محیط ها جلوگیری کرده و هر واحد را در تامین آب گرم و گرمایش مستقل کرده است. پکیج های دیواری یا پکیج های زمینی دارای انواع مختلفی از اندازه ها و ظرفیت ها هستند بنابراین برای انتخاب هر یک از این ظرفیت ها ابتدا باید ابعاد و اندازه واحد خود را در نظر بگیرید.

انواع پکیج‌های گرمایشی

پکیج های گرمایشی بر اساس نوع سوخت مصرفی به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • پکیج گازسوز(دیواری و زمینی بدون صدا)
  • پکیج دیزلی(زمین با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی)
  • پکیج دوگانه سوز(روی زمین با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی)
  • پکیج برقی(دیواری و زمینی بدون صدا)

توجه: به دلیل صدای مشعل گاز، پکیج‌های دوگانه سوز و دیزلی در خارج از محوطه مسکونی و یا در موتورخانه ویلاها و ساختمان های خصوصی حیاط دار نصب و مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای پکیج‌ های شوفاژکار

پکیج‌های شوفاژکار یکی از بهترین پکیج های ایرانی است که در مکان های مختلف قابل استفاده است. از مزایای پکیج‌های شوفاژکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این پکیج می تواند آب گرم مورد نیاز را به صورت آنی و با فشار مناسب تامین کند.
  • نصب این پکیج بسیار آسان و بدون دردسر است.
  • پکیج‌های شوفاژکار می توانند در مصرف انرژی بسیار کارآمد باشند.
  • حتی برای خانه ها و فضاهای کوچک نیز مناسب است.
  • یک پکیج خوب به عنوان بهترین جایگزین برای موتورخانه ها برای تامین آب گرم در نظر گرفته می شود.

به جزء موارد بالا میتوان یقین داشت که کیفیت و قابل اطمینان بودن محصولات شوفاژکار تضمین شده می‌باشد. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید محصولات این برند را خریداری کنید.

پکیج دیواری بهتر است یا زمیني؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم پکیج ها تجهیزاتی هستند که در چند دهه اخیر جایگزین سایر وسایل گرمایشی مانند بخاری و آبگرمکن در آپارتمان ها شده اند. تفاوت در سبک معماری آپارتمان های امروزی باعث شده است که از پکیج هایی استفاده شود که فضای کمتری را اشغال می کنند. بسته بندی ها ظاهر زیبایی دارند، ایمن تر و کارآمدتر هستند و صدای کمتری تولید می کنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت پکیج بالانس بودن آب گرم است که دمای آب در بسته ها را بسیار کم تغییر می دهد و آب گرم به صورت یکنواخت تولید می شود. سهولت نصب و استفاده از پکیج ها باعث شده افراد زیادی به استفاده از پکیج ها روی بیاورند. در بالا به برخی از شباهت ها و مزایای پکیج های دیواری و زمینی اشاره شد. اما بهتر است بدانید که این دو بسته تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

یکی از تفاوت های موجود در زمینه پکیج های دیواری و زمینی نصب و قرارگیری آن ها در ساختمان ها می باشد به طوری که در فضاهایی که نیاز به گرمایش بیشتر دارند، پکیج زمینی گزینه ای عالی و مقرون به صرفه تری محسوب می شود. یکی دیگر از ویژگی های متمایز آنها پکیج های زمینی با مخزن کویل یا مخزن ذخیره آب است که در صورت قطع آب یا نوسانات فشار آب قابل مشاهده است. کاربرد اصلی پکیج زمینی در ساختمان ها، ویلاها و خانه های چند طبقه می باشد. تفاوت اصلی پکیج های دیواری و زمینی در تفاوت ابعاد و احتراق گاز یا گازوئیل در این دو است.

نکات مهم خرید پکیج‌های شوفاژکار 

هنگام خرید پکیج‌های شوفاژکار بخصوص خرید، قیمت و بررسی پکیج زمینی شوفاژکار بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای محاسبه ظرفیت تقریبی انواع پکیج دیواری و زمینی مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در 150(کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100(کیلو کالری) ضرب می کنیم.
  • در صورتی که قسمتی از مسیر دودکش دیگ حرارت مرکزی دیواری افقی(بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده از پکیج های فن دار الزامی است.
  • پکیج های دو مبدل در شرایطی استفاده می شود که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) بالا باشد و یا متراژ آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
  • در صورتی که محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد استفاده از پکیج فن دار ضروری است.
  • فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج گازی باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر باشد.

معرفی پکیج‌های پرفروش شوفاژکار

به طور کلی پکیج‌های شوفاژکار در ۷ سری موجود هستند. سری دیواری این پکیج‌ها شامل الگانت، کامفورت، کاپریس و سری زمینی آن متشکل از سری p، آذرخش، هورخش و رعد می‌باشد. تفاوت پکیج‌های سری ‌های مختلف از تفاوت در ظرفیت، وزن و تعداد پره‌های آن‌ها تشکیل شده است.

 خرید، قیمت و بررسی پکیج زمینی شوفاژکار، بهترین ها:

پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150j

همانطور که اشاره شد؛ پکیج‌های دیواری جایگزین مناسبی برای موتورخانه ها به شمار می روند مزیت آن ها ابعاد مناسب آن‌هاست. این پکیج ها به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند و فضای بسیار کوچکی را اشغال می کنند. همچنین این محصولات مصرف سوخت بسیار کمی دارند. از بهترین پکیج‌های دیواری برند شوفاژکار میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

مدلظرفیتقیمت
الگانت 2424000kcal/hrمشاهده خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شفاژکار مدل الگانت 24
الگانت 2828000kcal/hrمشاهده خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شفاژکار مدل الگانت 28
کامفورت 2424000kcal/hrمشاهده خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شفاژکار مدل کامفورت 24
کامفورت 2828000kcal/hrمشاهده خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شفاژکار مدل کامفورت 28
کامفورت 3232000kcal/hrمشاهده خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شفاژکار مدل کامفورت 32
کامفورت 4040000kcal/hrمشاهده خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شفاژکار مدل کامفورت 40

بهترین پکیج‌ های زمینی شوفاژکار

میتوان گفت که پکیج های زمینی در واقع همان موتورخانه های قدیمی هستند با این تفاوت که ابعاد کوچکتری دارند و ساختار جمع‌ و جورتری نسبت به موتورخانه‌ها دارند. وظیفه اصلی این مدل پکیج ها تامین نیازهای گرمایی لازمِ تمامی سیستم های حرارتی می باشد اما این محصولات نسبت به موتوخانه کارایی بهتری دارند و راندمان آن‌ها بسیار بالای است. از دیگر مزیت‌های قابل توجه آن مصرف سوخت بسیار کمتر آن‌هاست. در جدول زیر تعدادی از بهترین و پرکاربردترین پکیج‌های برند شوفاژکار معرفی شده است.

 

مدلظرفیتقیمت
پکیج 5 پره بلند فن دار36000kcal/hrپکيج زمينی شوفاژکار بلند مدل P5 فن دار
پکیج 6 پره بلند گرمایش از کف45000kcal/hrپکيج زمينی شوفاژکار P6 گرمایش از کف
پکیج 6 پره بلند فن دار45000kcal/hrپکیج زمینی شوفاژکار p6 بلند فن دار
پکیج 7 پره بلند54000kcal/hrپکيج زمينی شوفاژکار بلند مدل P7 فن دار

 خرید، قیمت و بررسی پکیج زمینی شوفاژکار از فروشگاه تاسیس پلاس

در این مقاله سعی شد تا تمامی نکات مهم برای خرید پکیج دیواری یا زمینی مورد نظر شما به طور کامل بررسی شود تا بتوانید بهترین انتخاب را از فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس داشته باشید. در فروشگاه تاسیس پلاس تجربه حرف اول را میزند. تجربه ما در این صنعت به این معنی است که ما دانش و تخصص لازم را برای کمک به یافتن بهترین راه حل برای نیازهای فردی شما داریم. به عنوان تامین کنندگان معتبر محصولات از مجموعه ای از تولید کنندگان پیشرو، می توانید با دانستن اینکه تجهیزات با بالاترین کیفیت را دریافت می کنید، مطمئن باشید. ما محصولات تاسیساتی خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می‌کنیم و همچنین کارشناسان ما همراه آماده پاسخگویی به شما عزیزان بوده و تجربه و دانش خود را به طور کامل در اختیار شما خواهند گذاشت.

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با شماره تلفن‌های 0216667835409372080871 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

سوال۱: آیا پکیج‌های دیواری و زمین به طور کل خوب و کاربردی هستند؟

با توجه به موارد اشاره شده و کاربردها و مزیت های فراوان آن ها، بله میتوان گفت که به طور کل این پکیج‌ها خوب و بسیار کاربردی هستند.

سوال۲: آیا پکیج‌های دیواری و زمینی شوفاژکار نسبت به دیگر تجهیزات تاسیساتی گران هستند؟

خیر، این پکیج‌ها  می توانند خانه شما را با قیمت نسبتا پایین گرم نگه دارند، درست است که باید ابتدا هزینه اولیه نسبتاً متوسطی را پرداخت کنید اما با توجه به کم مصرف بودن آن ها و کیفیت خوب پکیج‌های شوفاژکار سال‌های سال دوام می‌اورند و نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد جهت نگهداری و تعویض و تعمیر آن نیست.

سوال۳: آیا پکیج‌ دیواری و زمینی شوفاژکار می تواند 100% کارآمد باشد؟

راندمان پکیج‌های مدرن شوفاژکار می تواند بیش از 100٪ باشد زیرا گرما از هوای ورودی خارج می شود.

سوال۴: پکیج‌های شوفاژکار چقدر دوام دارند؟ 

پکیج‌ زمینی شوفاژکار و پکیج دیواری شوفاژکار به راحتی میتوانند ۱۵ سال یا با نگهداری بهتر حتی بیشتر هم عمر کنند.

سوال۵: فرآیند خرید، قیمت و بررسی پکیج زمینی شوفاژکار  و خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شوفاژکار از فروشگاه تاسیس پلاس به چه صورت است؟

در هر کجای ایران که باشید؛ میتوانید به سادگی روی لینک خرید پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار کلیک کرده و محصول مورد نظر را خود را انتخاب و با قرار دادن آن در سبد خرید و پرداخت هزینه آن از فروشگاه ما خرید کنید.

سوال۶: پکیج‌های دیواری شوفاژکار در چند ظرفیت موجود هستند؟

پکیج‌های دیواری شوفاژکار به طور کل در 4 ظرفیت 24، 28، 32 و 40 کیلووات موجود می‌باشند.

برای خرید، قیمت و بررسی پکیج زمینی شوفاژکار و خرید، قیمت و بررسی پکیج دیواری شوفاژکار به فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس مراجعه کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه