راهنمای خرید هیترگازی فن دار و سنسوردار

خرید هیتر گازی، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. اما چرا و چگونه؟ بگذارید ابتدا توضیحی در مورد هیترهای گازی بدهیم سپس شما را با لیستی از بهترین هیترهای گازی فن دار و سنسوردار برند انرژی آشنا کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید هیترگازی و صد البته لیست قیمت های آن ها هستید؛ تا انتهای مقاله راهنمای خرید هیترگازی فن دار و سنسوردار با ما همراه باشید.

هیتر گازی چیست؟

هیتر گازی سنسور دار انرژی مدل 640(فن ایرانی)

هیتر گازی همانطور که از نام آن مشخص است و احتمالا آشنا هستید؛ یک نوعی از تجهیزات گرمایشی می باشد، طرز کار آن به این صورت است که مستقل از سیستم موتورخانه مرکزی کار می‌کند، یعنی هوا را مستقیم گرم می کند و نوعی فضای گرم موضعی ایجاد می کند. در بین تمام روش هایی که برای گرمایش محیط های مختلف وجود دارد هیتر گازی جزو بهترین این روش ها حساب می‌شود. هیترهای گازی برای گرم کردن محیط های صنعتی و تجاری کاربرد دارند.

سیستم این دستگاه از طریق فنی که در پشت آن قرار دارد باد گرم را به فضا انتقال می‌دهد. در برخی از مواقع هم آنها با کنترل اتوماتیک دما می تواند دمای فضا را کنترل کنند. یکی از مزیت های آن ها این است که در هیترهای گازی به علت وجود فن انتقال حرارت، انتقال گرما با سرعت و مقدار بسیار بیشتری انجام می شود. از دیگر مزایای آن میتوان اشاره کرد که هیتر گازی، هزینه به نسبت کمتری نسبت به سایر سیستم های گرمایشی صنعتی دارد، زیرا در این هیتر ها نیازی به پرداختن هزینه های تاسیسات و لوله کشی نیست. علاوه بر این، هزینه تعمیرات و نگهداری ان نا چیز است و تعمیر یا تعویض قطعات آن، نسبت به بسیاری از سیستم تهویه مطبوع و سایر سیستم های گرمایشی، مقرون به صرفه‌تر است. همینطور هیترهای گازی را میتوان به آسانی جا به جا کرد و تغییر مکان داد. هیترهای گازی به سرعت محیط را گرم می کنند. استفاده از هیترگازی علاوه بر مزایای گفته شده، ایمنی بالایی دارد و هزینه مصرف بالایی را روی دست شما نمی‌گذارد!

انواع هیتر گازی

هیترهای گازی انواع مختلفی دارند. انواع هیترگازی را میتوان به سه دسته کلی تقسیم بندی کرد. ذر ادامه راهنمای خرید هیترگازی فن دار و سنسوردار به معرفی این سه دسته خواهیم پرداخت.

هیتر گازی فن دار

هیتر گازی فن دار به عنوان گرم کننده هوای مکان های صنعتی مانند؛ انبارها، سوله ها و … کاربرد دارد. مکانیزم کارکرد آن به این صورت است که با استفاده از فن دمنده هوای گرم را به محیط می‌دهد. از جمله مزیت های هیتر گازی فن دار، قابلیت تعیین جهت توزیع گرمای آن است که به صورت ۴ جهته انجام می‌شود. معمولاً این نوع هیترها دارای یک ترموستات محیطی هستند که به صورت اتوماتیک در ساعاتی که اکسیژن محیط کاهش یافته، هیتر را خاموش می‌کنند.

هیتر گازی بدون فن

این نوع هیترها تفاوت چندانی با هیترهای گازی فن دار ندارند. تنها تفاوت آن ها این است که در ساخت هیترهای گازی بدون فن برای انتقال گرما، از فن استفاده نمی شود و روشن بودن فن عملی کاملا اختیاری است. مزیت آن ها نسبت به هیترهای گازی فن دار بی صدا بودن این سیستم گرمایشی می باشد. این نوع هیترها نسبت به هیترهای فن دار در سایز های بزرگتری طراحی و تولید می شوند.

هیتر گازی تابشی

نحوه کار هیترهای گازی تابشی به وسیله ی تابش گرما می‌باشد. و به این صورت  اجسام، افراد و ماشین آلات را گرم می کنند. هیترهای گازی تابشی، تشعشعات فرو سرخ را تبدیل به گرما می‌کنند و در افراد احساس گرما ایجاد میکنند. این هیترها برای مکان هایی مانند سوله بسیار مفید و کارآمد است. به این دلیل که فقط مکان مورد نظر را گرم می کند.

انواع سیستم های سرمایشی از جمله کولرهای گازی، کولرهای آبی، دستگاه تصفیه هوا و … و همینطور سیستم های گرمایشی از جمله؛ پمپ، آبگرمکن برقی، بخاری برقی، پکیج گرمایشی، دیگ شوفاژ چدنی و … را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس تهیه کنید.

ما را در ادامه مقاله راهنمای خرید هیترگازی فن دار و سنسوردار همراهی بفرمایید.

راهنمای خرید هیترگازی

هنگام خرید بخاری گازی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ایمنی: بخاری باید دارای ویژگی های ایمنی برای محافظت از خانه و کودکان باشد. داشتن مکانیزم اوتوماتیک برای خاموش شدن در صورت گرمای بیش از حد ایده آل است.
  • تنظیمات کنترل: کنترل های بصری دما کارکرد بخاری شما را آسان و راحت می کند. کنترل های بی سیم انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند.
  • خروجی حرارت: باید ظرفیت گرمایش بخاری خود، اندازه منطقه ای که می خواهید گرم کنید و محیط اطراف آن را در نظر بگیرید.
  • بهره وری انرژی: برای پایین نگه داشتن هزینه های جاری، می خواهید بخاری انتخاب کنید که در مصرف انرژی صرفه جویی کند. رتبه بندی ستاره انرژی بخاری را بررسی کنید، و اینکه آیا دارای ویژگی های اضافی مانند ترموستات های قابل تنظیم یا حالت های عملکرد صرفه جویی در انرژی است.
  • گارانتی: مهم است که بدانید بخاری شما تحت گارانتی محافظت می شود.

هنگام انتخاب یک هیتر گازی در فضای باز، نکته های زیادی وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید، از جمله: 

  • مکان: اندازه و شکل منطقه ای که می خواهید گرم کنید چقدر است؟
  • موقعیت: می خواهید بخاری را در کجای فضای بیرونی خود قرار دهید؟
  • محیط: آیا منطقه شما به شدت سرد می شود، آیا باد زیاد وجود دارد و غیره؟
  • منطقه گرمایش / فاصله گرمایش: این مسافت بر حسب متر مربع است که بخاری پوشش می دهد.

 بهترین برند هیترهای گازی بازار

یکی از بهترین برندهای ساخت و ساز محصولات گرمایشی شرکت انرژی می‌باشد؛ كارخانه انرژی در 26 خرداد 1348 تاسیس و در سال 1350 با هدف تولید محصولات گرمایش صنعتی شروع به فعالیت نمود.

در سال 1354 با توجه به استقبال و تقاضای فزاینده بازار، كارخانه به محل كنونی خود واقع در كیلومتر 7جاده قم منتقل گردید.

معرفی بهترین مدل‌های هیترگازی

چند مدل از بهترین مدل های هیترگازی را در این قسمت معرفی می‌کنیم.

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618 با دارا بودن راندمان حرارتی ۸۱ درصد، برای ایجاد گرمایش سریع و امن برای خانه و ویلا با متراژ ۳۶۰ متر مکعب مناسب می باشد. هیتر گازی فن دار انرژی امکان کنترل عملکرد دودکش با سنسور فشار را دارا بوده و امکان تأمین هوای احتراق از بیرون با دودکش دوجداره را دارد. همچنین این هیتر گازی با تخلیه مطمئن دودها و گازهای ناشی از احتراق بوسیله اگزاست فن این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت از آن در منزل و اتاق استفاده نمایید. فن کم صدا و مشعل in-shot که این هیتر دارد به عملکرد کم صدای این محصول کمک می کند. هیتر گازی انرژی مجهز به سنسور حدی جهت جلوگیری از افزایش بیش از حد مجاز دمای مبدل حرارتی است. از دیگر ویژگی های این هیتر گازی افزایش سطح حرارت با به کارگیری مبدل حرارتی پوسته و لوله استفاده از استیل آلومینایز در مبدل حرارتی، جهت جلوگیری از خوردگی و افزایش دوام آن می باشد.

ویژگی ها:

  • هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618 دارای گواهینامه CE بشماره:۱۳۱۲CS6199 می‌باشد.
  • امکان تأمین هوای احتراق از بیرون با دودکش دوجداره را دارد
  • تخلیه مطمئن دودها و گازهای ناشی از احتراق بوسیله اگزاست فن
  • امکان کنترل عملکرد دودکش با سنسور فشار
  • مجهز به سنسور حدی جهت جلوگیری از افزایش بیش از حد مجاز دمای مبدل حرارتی
  • دارای فن آکسیال که در پرتاب و گردش گرما بسیار مؤثر است.
  • مجهز به برد الکترونیکی و جرقه زن خودکار
  • فن کم صدا و مشعل in-shot به عملکرد کم صدای این محصول کمک می کند.
  • افزایش سطح حرارت با به کارگیری مبدل حرارتی پوسته و لوله
  • استفاده از استیل آلومینایز در مبدل حرارتی، جهت جلوگیری از خوردگی و افزایش دوام

گارانتی و خدمات پس از فروش:

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618 در صورت نصب توسط سرویس کاران مجاز شرکت انرژی دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط شرکت انرژی می باشد. شرکت انرژی با دارا بودن بیش از ۱۸۰ مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود پشتیبانی کامل می نماید.

در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس، مشخصات فنی و مناسب ترین قیمت هیتر انرژی با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۲۵

هیتر گازی فن دار انرژی مدل 625

هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۲۵ با دارا بودن راندمان حرارتی ۸۳ درصد برای ایجاد گرمایش در فضاهای صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها و مساجد مناسب می باشد.

ویژگی ها:

  • هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۲۵ دارای گواهینامه CE بشماره:۱۳۱۲BT5186 می‌باشد.
  • این هیتر انرژی مجهز به کنترل ترموستاتیک و مصرف سوخت بهینه است.
  • فن آکسیال کم صدا، با پرتاب باد فضا را گرم می کنند.
  • ایجاد گرمایش در فضاهای ۴۰۰ تا ۷۰۰ متر مکعب
  • دارای ایمنی بالا، مجهز به ترموستات کنترل فن، ترموستات حدی و شیر کنترل گاز SIT ایتالیا
  • قابلیت نصب بر روی چهارپایه زمینی و دیوار
  • کارکرد با سوخت مصرفی گاز شهری و گاز مایع
  • قابل ارائه با فن تخلیه (اگزوست) به همراه سنسور دود برای مکان هایی که دودکش مکش مناسب را ندارد.

اصول ایمنی:

طول مسیر افقی دودکش بایستی حداقل ۰.۵ متر و طول مسیر عمودی حداقل ۳ متر باشد. این شرایط  باعث می‌شود که دود به صورت کامل به سمت بیرون خارج شود.

نكته: در صورت برقرار نبودن شرایط استاندارد فوق، شرکت انرژی قابلیت ارائه فن تخلیه (اگزوست) به همراه سنسور را دارد.

مشاوره با کارشناسان جهت انتخابی مطمئن

در صورت نیاز به بازدید حضوری و تعیین نوع و تعداد هیتر مورد نیاز، پس از تعیین متراژ، ارتفاع سقف، نوع کاربری و منطقه جغرافیایی در خواست خود را با کارشناسان تاسیس پلاس در میان بگذارید. لازم بذکر است که این بازدید برای شهر تهران بصورت رایگان انجام می‌گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۲۵ در صورت نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت انرژی دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط شرکت انرژی می باشد.
شرکت انرژی با دارا بودن بیش از ۱۸۰ مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود پشتیبانی کامل می نماید.

در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس، مشخصات فنی و مناسبترین قیمت هیتر گازی با گارانتی اصلی جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۴۰

هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۴۰ جهت گرمايش سالنها، نمایشگاهها، بانک ها با امکان نصب در داخل يا خارج سالن و همراه با کنترل اتوماتيک دما قابل استفاده مي باشد.

ویژگی ها:

  • هیتر گازی سنسور دار انرژی مدل ۶۴۰ (فن آلمانی) دارای گواهینامه CE بشماره:۱۳۱۲BT5186 می‌باشد.
  • هیترهای گازی انرژی مدل ۶۴۰ با داشتن مشعل اتمسفریک (بی صدا) و به حداقل رسانیدن زمان گرمایش، از راندمان حرارتی بالا بهره می برند.
  • این هیترها همانند دیگر هیترهای شرکت انرژی دارای ظاهری شکیل و زیبا هستند و در عین حال از کارایی بالایی برخوردارند.
  • هیترهای فوق دارای قدرت حرارتی ۴۵۰۰۰ Kcal/Hr بوده و قابلیت ایجاد گرمایش در فضاهای ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب را دارا می باشند.
  • همچنین در مدل ۶۴۰ قابلیت تنظیم زاویه پرتاب باد در ۴ جهت نیز وجود دارد.
  • دارا بودن فیوز ایمنی، کلید On/Off، کنترل ترموستاتیک، شیر کنترل گاز ایتالیایی از دیگر ویژگی های این هیترها می باشد.

اصول ایمنی مورد توجه درباره‌ی دودکش هیترهای انرژی:

  • طول مسیر افقی دودکش بایستی حداقل ۰.۵ متر و طول مسیر عمودی حداقل ۳ متر باشد. این شرایط باعث می‌شود که دود به صورت کامل به سمت بیرون خارج شود.
  • نكته: در صورت برقرار نبودن شرایط استاندارد فوق، شرکت انرژی هیتر گازی فن دار مدل ۶۴۰ را همراه با فن تخلیه دود در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد..

نکات مهم:راهنمای خرید هیترگازی فن دار و سنسوردار.

پس از خرید، جهت استفاده از خدمات نصب و گارانتی هیتر انرژی  با شماره تلفن های خدمات مجاز درج شده بر روی کارتن دستگاه تماس حاصل فرمائید. ( لطفاً، قبل از حضور نماینده خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید زیرا گارانتی محصول فقط در صورت نصب توسط سرویس کاران مجاز شرکت انرژی لحاظ می گردد) دودکش هيترهای فوق در طول مسير و به خصوص در عبور از جدار سقف يا ديوار نسبت به مواد قابل اشتعال دارای فاصله ايمني کافي و حتی الامکان دارای عایق حرارتی مناسب باشد زیرا در صورت عدم رعایت این موضوع گرمای دودکش هیتر در مجاورت با مواد قابل اشتعال می تواند باعث ایجاد خطر آتش سوزی گردد. در ادامه راهنمای خرید هیترگازی فن دار و سنسوردار همراه ما باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

هیتر گازی فن دار انرژی مدل ۶۴۰ در صورت نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت انرژی دارای ۲۵ ماه گارانتی توسط شرکت انرژی می  باشد.
شرکت انرژی با دارا بودن بیش از ۱۸۰ مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود پشتیبانی کامل می نماید.

در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده هیتر، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

 هیتر گازی سنسوردار انرژی مدل ۶۲۵

هیتر گازی سنسوردار انرژی مدل ۶۲۵ با دارا بودن راندمان حرارتی ۸۳ درصد برای ایجاد گرمایش در فضاهای صنعتی، کارگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها و مساجد مناسب می باشد.

ویژگی ها:

  • هیتر گازی سنسور دار انرژی مدل ۶۲۵ دارای گواهینامه CE بشماره:۱۳۱۲BT5186 می‌باشد.
  • مجهز به کنترل ترموستاتیک و مصرف سوخت بهینه
  • این هیتر دارای فن آکسیال کم صدا می‌باشد، که با پرتاب باد فضا را گرم می کند.
  • ایجاد گرمایش در فضاهای ۴۰۰ تا ۷۰۰ متر مکعب
  • دارای ایمنی بالا، مجهز به ترموستات کنترل فن، ترموستات حدی و شیر کنترل گاز SIT ایتالیا
  • قابلیت نصب بر روی چهارپایه زمینی و دیوار
  • کارکرد با سوخت مصرفی گاز شهری
  • قابل ارائه با فن تخلیه (اگزوست) به همراه سنسور دود برای مکان هایی که دودکش مکش مناسب را ندارد.

اصول ایمنی :

طول مسیر افقی دودکش بایستی حداقل ۰.۵ متر و طول مسیر عمودی حداقل ۳ متر باشد. این شرایط  باعث می‌شود که دود به صورت کامل به سمت بیرون خارج شود.

نكته: در صورت برقرار نبودن شرایط استاندارد فوق، شرکت انرژی هیتر گازی سنسوردار مدل ۶۲۵ را همراه با فن تخلیه دود در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

مشاوره با کارشناسان جهت انتخابی مطمئن

در صورت نیاز به بازدید حضوری و تعیین نوع و تعداد هیتر مورد نیاز، پس از تعیین متراژ، ارتفاع سقف، نوع کاربری و منطقه جغرافیایی در خواست خود را با کارشناسان تاسیس پلاس در میان بگذارید. لازم بذکر است که این بازدید برای شهر تهران بصورت رایگان انجام می‌گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

هیتر گازی سنسوردار انرژی مدل ۶۲۵ در صورت نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت انرژی دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط شرکت انرژی می باشد.
شرکت انرژی با دارا بودن بیش از ۱۸۰ مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود پشتیبانی کامل می نماید.

در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع هیتر انرژی، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است

لیست قیمت هیترهای گازی انرژی در زمستان 1401

مدلقیمت(تومان)

هیتر گازی سنسوردار انرژی مدل 640

22,675,000

هیتر گازی فن دار انرژی مدل 625

19,264,000

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618

18,291,290

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0825

21,822,672

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0845

30,450,240

برای مشاهده قیمت‌های دقیق تر و لحظه‌ای که شامل تخفیف‌های فوق العاده و شگفت انگیز شده است به لینک خرید هیتر گازی انرژی سایت تاسیس پلاس مراجعه کنید.

نتیجه گیری

هیترهای گازی به دلیل مزایای قابل توجه خود، انتخاب خوبی برای افرادی که استفاده های صنعتی برای مثال کافه ها، رستوران، و استخرها یا فضای باز دارند؛ می‌باشد. در مقاله راهنمای خرید هیترگازی 4 مدل از بهترین و مطرح ترین مدل‌های هیترگازی به صورت کامل بررسی گردید و برند انرژی معرفی شد. اگر قصد خرید هیترگازی دارید؛ مطمئن شوید که ابتدا اطلاعات کاملی را در مورد بهترین مدل آن کسب کرده‌اید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای: 2

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه