تنظیم پکیج لورچ

پکیج‌های لورچ معمولا کارکرد بسیار ساده و آسانی دارند و تنظیم آن‌ها هم بسیار ساده می‌باشد.
آب گرم پکیج لورچ دو‌مبدله طی دو مرحله گرم می‌شود. در پکیج دو مبدل آب تعبیه شده است که ابتدا آب در مبدل اصلی گرم می‌شود و به وسیله پمپ به مبدل ثانویه فرستاده می‌شود و از مبدل ثانویه آب گرم لوله ها برای مصرف تامین می‌شود.
عقربه فشار باید همیشه بین 1 تا 1.5 تنظیم گردد.

چگونه پکیج لورچ را روشن کنیم

اگر دکمه A را فشار دهید. صفحه نمایشگر روشن شده و شماره‌ای روی برد نشان داده می‌شود که ورژن نرم افزاری برد الکتریکی می‌باشد. سپس به صورت خودکار کلیه تجهیزات دستگاه کنترل شده و در صورتی که خطایی شناسایی نشود، علامت‌های 1،2 و 4 مطابق تصویر فوق نمایش داده می‌شوند.

بر روی صفحه نمایشگر این پکیج ها شما حدود ۱۲ کلید را مشاهده می‌کنید که هر کدام عملکرد خاصی دارند ما به اختصار ابتدا کارکرد هر کدام را توضیح می‌دهیم:
کلید ۱ = نمایش دهنده فشار آب و کد نشان‌دهنده خطای دستگاه است.
کلید ۲ = برای خاموش و روشن کردن پکیج.
کلید ۴ = وظیفه دسترسی سرویسکار به پارامترهای پکیج را به عهده دارد.
کلید ۵ = حالت تابستانه(علامت خورشید) و دیگر گرمایش هوا فعال نیست تنها گرمایش آب مصرفی فعال است. در این حالت روی صفحه نمایش علامت شیر آب چشمک میزند و علامت شعله روشن می‌شود.
کلید ۶ = حالت زمستانه(علامت برف) در این حالت پکیج در حالت زمستانه قرار گرفته و وظیفه گرمایش آب گرم مصرفی و گرمایش شوفاژ را برعهده دارد. توجه داشته باشید که در حالتی که تقاضای آب گرم به دستگاه ارسال نشود، پکیج در حالت گرمایش شوفاژ قرار دارد.
کلید ۷ = دمای تنظیمی آب گرم مصرفی را نمایش می‌دهد. با تنطیم آن می توانید دمای آب گرم مصرفی را بین ۳۰ تا ۶۰ درجه تنظیم کنید.
کلید ۸ = دمای تنظیمی آب شوفاژ را نمایش می‌دهد. با تنطیم آن می‌توانید دمای آب شوفاژ را بین ۵۰ تا ۸۰ درجه تنظیم کنید.
کلید ۹ = علامت تشکیل شعله می‌باشد. نمایش‌دهنده روشن شدن شعله پکیج می باشد.
کلید ۱۰ = علامت اخطار یا خطر می‌باشد. در صورت عدم تشکیل شعله این علامت نمایش داده می‌شود.
کلید ۱۱ = نمایش دهنده دمای محیط می باشد. در این نمایشگرها در هر فصل باید بنابر تقاضای مصرف‌کننده حالت را از زمستانه به تابستانه یا برعکس تغییر داد.

پیشنهاد تاسیس پلاس: پکیج لورچ هیرو 24000

چگونه پکیج لورچ را به حالت زمستانه ببریم

  • ولوم شماره A را بچرخانید تا روی علامت خورشید(کلید 5) تنظیم شود. در این صورت علامت خورشید به صورت چشمک زن در می‌آید.
  • یک بار دیگر کلید A را فشار دهید تا علامت برف(کلید 6) که نشان دهنده حالت زمستانه پکیج لورچ است نمایان شود.
  • فشار پکیج را روی 1/5 بار تنظیم کنید. اگر فشار کم و زیاد بود از شیر پرکن در زیر دستگاه استفاده کنید.
  • برای افزایش دمای آب شوفاژ پکیج لورچ کلید A را بچرخانید تا نشانه دمای رادیاتورها به صورت چشمک زن در بیاید.
  • کلید A را فشار دهید تا درجه دمای سیستم روی دمای دلخواه تان تنظیم شود.
  • رادیاتورهایتان را تک به تک هواگیری کنید تا بهترین عملکرد را از پکیج لورچ دریافت نمایید.

نکاتی که پیش از تبدیل حالت تابستانه به زمستانه باید رعایت کنید:

  1. قبل از تغییر حالت پکیج از وضعیت تابستانه به زمستانه، می بایست از سلامت و باز بودن مسیر دودکش پکیج اطمینان حاصل نمود. در صورت مسدود بودن مسیر دودکش، فرآیند احتراق دستگاه به صورت صحیح و درست انجام نمی شود. این امر مشکلات زیادی را برای پکیج ایجاد می کند. همچنین، در صورت برگشت گاز تولید شده از فرآیند احتراق، احتمال بروز اتفاقات ناگوار مانند خفگی وجود دارد.
  2. مناسب است که تمام بخش ها، لوله ها و اتصالات پکیج به صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. با انجام این کار احتمال وجود نشتی در پکیج دیواری تشخیص داده می شود. بروز نشتی در سیستم می تواند عملکرد و کارکرد پکیج را با اختلال مواجه سازد.
  3. انجام فرآیند هواگیری از اقدامات موثر و کاربردی قبل از تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج محسوب می شود. وجود هوا در جریان آب جاری شده در لوله ها، موجب کاهش بازدهی و ایجاد سر و صدا در پکیج و رادیاتور می شود. بر همین اساس، مناسب است که قبل از اعمال تغییرات نسبت به هواگیری پکیج و رادیاتورها اقدام شود. هواگیری پکیج علاوه بر کاهش مصرف انرژی، عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.
  4. پس از انجام هواگیری، حتما فشار پکیج را مورد بررسی قرار دهید. چرا که در اثر هواگیری، معمولا فشار پکیج کاهش پیدا می کند. فشار پکیج در حالت نرمال باید در محدوده استاندارد 1 تا 1.5 بار قرار داشته باشد. بر این اساس، قبل از روشن کردن پکیج دیواری، فشار آن را تنظیم و کنترل کنید.

در آخر باید این نکته را یادآوری کنیم که  اگر مدت زیادی از پکیج لورچ استفاده نکرده اید و در حالت خاموش بوده، ممکن است مقداری هوا در لوله های گاز نفوذ کرده باشد و این کار به مشعل اجازه روشن شدن ندهد. در چنین شرایطی بهتر است دو ثانیه دستگاه را روی حالت ریست بگذارید و مراحل روشن کردن پکیج لورچ را تکرار کنید.

چگونه پکیج لورچ را به حالت تابستانه ببریم

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری اهمیت زیادی دارد. تمامی پکیج ها در سه حالت زمستانه، حالت تابستانه و پکیج خاموش قابل تنظیم می باشد که در هر فصل و شرایطی یکی از این حالت ها کاربرد دارد. بعد از گذشتن فصل سرما ممکن است نیاز به تغییر حالت پکیج  باشد. به طور معمول در فصول گرم سال از حالت تابستانه استفاده می شود و هرچه  هوا رو به سردی می رود، حالت زمستانه برای گرم کردن خانه و محیط کاربرد دارد.

  • دکمه A را فشار دهید تا صفحه نمایشگر پکیج لورچ روشن شود. و در صورتی که خطایی شناسایی نشود، علامت های 1،2و 4 نمایش داده می شوند.
  • کلید شماره A را بچرخانید تا روی علامت برف(کلید 6) تنظیم شود. در این حالت علامت برف به صورت چشمک زن در می‌آید.
  • با یک بار فشردن کلید A علامت خورشید(کلید 5) فعال می شود. در نتیجه دستگاه از حالت زمستانه به تابستانه تغییر وضعیت داده است.
  • فشار پکیج را روی 1/5 بار تنظیم کنید. اگر فشار کم و زیاد بود از شیر پرکن در زیر دستگاه استفاده کنید.
  • برای افزایش دمای آبگرم پکیج باید کلید A را بچرخانید تا علامت شماره یا نشانه دمای تنظیم آب به صورت چشمک زن شود و سپس با یک بار فشردن کلید A می توانید دمای دلخواه تان را تنظیم کنید.

نکات مهم در خصوص تبدیل حالت پکیج به حالت تابستانی که حتما باید برای طول عمر دستگاه پکیج و آسیب کمتر به آن توجه کنیم:

  • اگر در حالت تابستانه قسمت مدار گرمایشی را روی کمترین درجه بگذارید باز هم مدار گرمایشی خود به خود شروع به کار کردن می کند و آب را به سیستم های رادیاتورها می رساند. حال برخی افراد وقتی دستگاه روی حالت گرمایشی است، شیرآلات مدار گرمایشی رفت و برگشت پکیج را می بندند که این کار بسیار اشتباه است. بعضی از دستگاه ها سوپاپی به نام بای پس دارند و برخی نیز ندارند، دستگاه هایی که این بای پس را ندارند اگر در مدار پکیج آنها ایرادی پیش بیاید، باید آب را در خود سیستم پکیج به گردش درآورند. اگر اتصالات رفت و برگشت زیر پکیج را بسته باشید دیگر آب نمی تواند گردش پیدا کند و اگر دستگاه شما ایرادی پیدا کرده باشد، در این حالت باعث ایجاد فشار شده و فشار بار پکیج بالا می رود و در نتیجه از شیر اطمینان آن آب سرازیر می شود.
  • در تبدیل حالت زمستانه به تابستانه، به هیچ عنوان شیرآلات زیر پکیج را نبندید. بلکه می توانید ولوم های روی رادیات را ببندید که در این صورت هیچ مشکلی برای رادیاتور اتفاق نخواهد افتاد زیرا لوله های رفت و برگشت در داخل دیوار طوری طراحی شده اند که آب را در سیکل به گردش در بیاورد.
  • براساس نظر کارشناسان دمای مناسب پکیج در تابستان بین 60 تا 65 درجه سانتی گراد است، که این دما را با کمک ولوم مربوط به تنظیم دمای آب مصرفی موجود بر روی کنترل پنل پکیج می توان تنظیم نمود.

پیشنهاد تاسیس پلاس: پکیج لورچ آدنا 24000

چگونه پکیج لورچ را ریست کنیم

پکیج های لورچ دارای یک برد الکتریکی هستند که مجهز به سنسورهای هشدار دهنده و تنظیم کننده می باشد. در نتیجه برای ریست کردن، تنها کافی است، دکمه ریست را فشار داده و به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.

حال بهتر است بدانیم به طور کلی در چه شرایطی پکیج لورچ نیازمند ریست شدن می باشد؛

  1. در صورتی که پکیج لورچ اختلال در عملکرد دستگاه یا قفل شدن یا کدخطای اشتباهی شد اولین کار این است که پکیج لورچ خود را ریست کنید.
  2. ممکن است تنظیمات پکیج لورچ به هم بخورد یا کد خطا اشتباهی روی پنل نمایان شود. یکی از راه هایی که می تواند نحوه عملکرد پکیج لورچ را به شکل سابق بازگرداند، ریست کردن یا راه اندازی دوباره پکیج لورچ می باشد.
  3. زمانی که بعد از نصب و راه اندازی پکیج لورچ، سیستم روشن نشود. در چنین شرایطی، دکمه ریست کردن پکیج لورچ را فشار دهید تا سیستم شروع به کار کند.
  4. هنگام راه اندازی پکیج پس از خرید و یا تعمیر پکیج، دستگاه کار نکند. در صورت بروز چنین مشکلی، بهترین کار ریست کردن پکیج لورچ است.

در ادامه باید یکسری نکات را  قبل از ریست کردن دستگاه پکیج مدنظر قرار دهیم که در اینجا به آنها می پردازیم؛

  1. در ابتدا باید بررسی کنید که آیا مشکل پکیج با ریست کردن برطرف می شود یا خیر؟ اگر پکیج با مشکلاتی همچون چکه کردن آب از زیر پکیج، کاهش فشار آب، وجود جرم در دیواره های پکیج و… بود. مشکل با ریست برطرف نمی شود و نیازمند بررسی و تعمیر توسط کارشناسان می باشد.
  2. وضعیت شیرهای گاز، اتصالات آن ها و باز یا بسته بودن شیرهای گاز را باید چک کنید. پس از بررسی، اگر مشکلی نبود و اتصالات گاز رسانی به درستی انجام شده، اما پکیج روشن نمی شود، باید پکیج لورچ را ریست کنید.
  3. اتصالات برق پکیج را چک کنید. از سلامت دوشاخه، محافظ، سیم برق و پریز مطمئن شوید. اگر این موارد سالم باشند، مشکل پکیج لورچ با ریست کردن برطرف می شود. در غیر این صورت، به تعمیر و یا تعویض این قطعات، اقدام کنید.

چگونه پکیج لورچ را خاموش کنیم

به طور کلی نحوه خاموش کردن پکیج لورچ به این صورت است که باید ولوم پنل پکیج که جهت تغییر فصل قرار گرفته است را روی صفر یا OFF/RESET بچرخانید و یا دکمه A را فشار دهید. در این صورت به راحتی می توانید اقدام به خاموش نمودن دستگاه کنید ولی سیستم های ضد قفل و ضد یخ زدگی در زمانهای لازم فعال خواهند شد. به منظور قطع کامل دستگاه بهتر است که پکیج را از منبع الکتریکی جدا کنید. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که، خاموش کردن پکیج دیواری برای مدت طولانی موجب آسیب به بخش های داخلی پکیج می شود. یکی از مهمترین این آسیب ها غیرفعال شدن سیستم ضدیخ زدگی در این شرایط می باشد که باتوجه به خاموش کردن طولانی مدت پکیج، می تواند به علت لغو حالت ضدیخ در دستگاه بسیار مضرر باشد.

پس هرگاه نیاز است برای مدت طولانی دستگاه بدون استفاده، باشد شیر گاز را ببندید و اتصال الکتریکی را قطع نمایید و جهت پیش گیری از ضررهای ناشی از یخ زدگی در زمستان هر دو آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی را تخلیه کنید و یا از مایع ضدیخ مناسب استفاده کنید.

مهمترین نکاتی باید برای خاموش کردن پکیج لورچ به آن دقت نمایید عبارتند از:

  • برای خاموش کردن پکیج هیچ احتیاجی نیست که شیرهای زیر پکیج را حتما ببندید ولی برای روشن نمودن رادیاتورها تمامی شیرهای رادیاتور و شیرهای زیر پکیج باید باز باشند.
  • قبل از هر کاری لازم است که ولوم پکیج را روی حالت استندبای یا آماده به کار قرار دهید. در این صورت عملکرد ضد یخ زدگی پکیج نیز فعال خواهد شد.
  • حال شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت و باید تصمیم بگیرید که دستگاه مدت طولانی خاموش خواهد بود و یا مدتی کوتاه غیر فعال شود.
  • اگر شما قصد دارید دستگاه خود را برای مدتی کوتاه خاموش کنید، برای افزایش راندمان سیستم های ایمنی دستگاه، برق و گاز پکیج را قطع کنید.
  • اگر می خواهید پکیج دیواری را به مدت طولانی خاموش کنید، علاوه بر قطع کردن برق و گاز ورودی، آب داخل پکیج را نیز تخلیه نمایید.
  • برای تخلیه آب از شیر پرکن زیر دستگاه استفاده نمایید.
  • در این حالت دستگاه شما برای مدت طولانی خاموش می گردد. نحوه خاموش کردن پکیج لورچ دقیقا به همین صورت است و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید این کار را به انجام برسانید.

نحوه افزایش و کاهش دمای آب گرم مصرفی پکیج

دکمه A را بچرخانیم تا علامت شماره ۷ چشمک زن شود سپس می‌توانیم دمای دلخواه را تنظیم نماییم.

نحوه افزایش و کاهش دمای آب شوفاژ پکیج

برای افزایش دمای آب شوفاژ پکیج باید کلید A را بچرخانیم تا علامت شماره ۸ چشمک زن شود و با یک بار فشار کلید A می‌توانیم دمای دلخواه را تنظیم نماییم.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل پکیج لورچ

تنظیم پکیج شوفاژ دیواری مدل آدنا

کنترل پنل پکیج آدنا

 

کنترل پنل پکیج آدنا

A- دکمه روشن – خاموش
B- کلید انتخاب فصل زمستانه و تابستانه
C- دکمه ریست(شروع مجدد)
D- دکمه دستیابی به اطلاعات / تغییر پارامترها
E- دکمه های تنظیم دمای آب مصرفی
F- دکمه‌های تنظیم دمای آب سیستم گرمایشی
1- نشانگر فشار آب سیستم گرمایشی
2- نشانگر ON/OFF
3- نشانگر آخرین اطلاعات تنظمات مصرف کننده
4- نشانگر سرویس/ تعمیر
5- نشانگر وضعیت تابستانه
6- نشانگر وضعیت زمستانه
7- دمای آبگرم مصرفی( D.H.W)
8- دمای سیستم گرمایش
9- نشانگروجود شعله
10- قفل یا نبودن شعله
11- نشانگر وجود سنسور بیرونی
12- نشانگر وجود ترموستات اتاقی/ کنترل از راه دور

راه‌اندازی اولیه پکیج

پس از اتصال کابل برق اصلی به پریز برق، دکمه روشن و خاموش A را فشار دهید. بلافاصله صفحه نمایشگر روشن شده و شماره ای که نشان دهنده ورژن نرم افزار برد الکترونیکی می باشد نمایش داده می شود. سپس بصورت خودکار کلیه تجهیزات دستگاه کنترل شده و در صورتیکه خطایی شناسایی نشود علامت های 1 و 2 و 4 نمایش داده میشود.

پس از روشن شدن دستگاه، در وضعیت تابستانه قرار می گیرد و چراغ 5 که نشان دهنده وضعیت تابستانه است، روشن شده و دستگاه در حالت آماده به کار قرار می گیرد و نمایشگر موارد زیر را نشان می دهد.

  1. فشار مدار سیستم گرمایشی
  2. دمای مدار آبگرم مصرفی D.H.W
  3. دمای مدار سیستم گرمایشی C.H

به یاد داشته باشید که در حالت تابستانه، برنر فقط وقتی روشن می شود که شیر آب گرم مصرفی باز شود.

شیر آب گرم مصرفی را باز کنید دستگاه روشن میشود. در صورت عملکرد صحیح دستگاه، چراغ ۹ روشن خواهد شد و به منزله وجود شعله است. اگر برنر روشن نشد علامت روشن خواهد شد و این علامت نشانه فقدان شعله برنر است.
قبل از روشن شدن علامت قفل و دستگاه به صورت اتوماتیک سه بار سیکل اشتعال را تکرار می کند. در این حالت در محل ۱ علامت و شماره خطا E بصورت چشمک زن ظاهر می شود که نشانه وجود خطا/ عیب در سیستم است.
برای RESET دستگاه و تکرار سیکل بالا دکمه C را دوبار پشت سرهم فشار دهید.

فعال کردن وضعیت زمستانه/ تابستانه

دکمه انتخاب فصل B را فشار دهید دستگاه به وضعیت زمستانه میرود. در این حالت در زمانهای لازم برنر برای تأمین دمای سیستم گرمایشی مطابق دمای تنظیم شده بصورت خودکار روشن می شود.
هرگاه نیاز به تنظیم دستگاه برای حالت تابستانه، باشد با فشار دادن دکمه B این عمل انجام خواهد شد.

تنظیم فشار آب سیستم گرمایشی

چنانچه درجه فشار کمتر از ۱ بار بود، شیر پرکن را به آرامی و خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود و زمانی که فشار سنج عدد ۱ – ۱/۲ بار را نشان داد، حتما آنرا ببندید. چنانچه فشار به هر دلیل از ۲/۵ بار بیشتر شد، از طریق پیچ هواگیری سیستم گرمایشی(رادیاتور کلکتور) فشار را کاهش دهید.

تنظیم دمای آب گرم مصرفی 

به منظور مشخص کردن دمای آبگرم مصرفی(D.HW)، از دکمه های < > E استفاده نمایید. با فشار دادن دکمه سمت راست افزایش دما و دکمه سمت چپ کاهش دما میسر خواهد شد.

باهر بار فشار دادن دکمه ها ، دما یک درجه کاهش / افزایش مییابد و با فشرده نگه داشتن دکمه دما بصورت ممتد تغییر میکند بارسیدن به عدد دلخواه دکمه را رها کرده و برای ثبت آن ۵ ثانیه صبر کنید. رنج دما قابل تنظیم برای آبگرم مصرفی ۶۰ – ۳۰ درجه سانتیگراد است.

تنظیم دمای آب سیستم گرمایشی 

به منظور مشخص کردن دمای آب سیستم گرمایشی(CH)، از دکمه های F < > استفاده نمایید با فشار دادن دکمه سمت راست افزایش دما و دکمه سمت چپ کاهش دما میسر خواهد شد.

باهر بار فشار دادن دکمه ها دما یک درجه کاهش/ افزایش مییابد و با فشرده نگه داشتن دکمه دما بصورت ممتد تغییر میکند بارسیدن به عدد دلخواه دکمه را رها کرده و برای ثبت آن ۵ ثانیه صبر کنید. رنج دما قابل تنظیم برای آب سیستم گرمایشی برای استفاده از رادیاتور ۸۰ – ۵۰ و برای سیستم گرمایش از کف ۵۵ – ۲۷ درجه سانتیگراد است.

با یکبار تنظیم، مقدار دمای تنظیم شده بدون تغییر در حالتهای تابستانه و زمستانه باقی خواهد ماند.

خاموش کردن دستگاه

به منظور خاموش کردن دستگاه دکمه A را فشار دهید. دستگاه خاموش میگردد ولی سیستم های ضد قفل و ضد یخ زدگی در زمانهای لازم فعال خواهند شد. به منظور قطع اتصال کامل وسیله، دوشاخ برق اصلی دستگاه را از منبع الکتریکی جدا نمایید. در این شرایط سیستم ضد یخ زدگی غیر فعال میشود. هرگاه نیاز است برای مدت طولانی دستگاه بدون استفاده، باشد شیر گاز را ببندید و اتصال الکتریکی را قطع نمایید و جهت پیش گیری از ضررهای ناشی از یخ زدگی در زمستان هر دو آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی را تخلیه کنید و یا از مایع ضدیخ مناسب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب پکیج لورچ

تنظیم پکیج شوفاژ دیواری مدل هیرو

کنترل پنل پکیج هیرو

کنترل پنل پکیج هیرو

k1- دکمه افزایش دمای آب مصرفی
k2- دکمه کاهش دمای آب مصرفی
K3- دکمه روشن – خاموش و انتخاب فصل تابستانه – زمستانه
K4- دکمه ریست(شروع مجدد)
K5- دکمه کاهش دمای شوفاژ
K6- دکمه افزایش دمای شوفاژ

علائم کنترل پنل


راه‌انداری اولیه پکیج

پس از اتصال کابل برق اصلی به پریز برق، بلافاصله نمایشگر روشن شده و دو حرف CF نمایش داده میشود و سپس بسته به اینکه پریز برق اصلی پکیج قبلاً در چه حالتی قطع شده باشد، میتواند در یکی از چهار وضعیت زیر را نمایش دهد.

تنظیم پکیج شوفاژ دیواری مدل هیرو

  1. در این وضعیت پکیج خاموش است.
  2. در این وضعیت پکیج در حالت تابستانه است و فقط سیستم آب بهداشتی D.H.W فعال است.
  3. در این وضعیت پکیج در حالت زمستانه است و علاوه بر آب بهداشتی، مدار سیستم گرمایشی C.H نیز فعال است.
  4. در این وضعیت پکیج در حالت شوفاژ تنها قرار دارد و فقط مدار سیستم گرمایشی C.H فعال است.

فعال کردن وضعیت زمستانه/ تابستانه

در صورتیکه بخواهید پکیج را از حالت OFF خارج کنید باید دکمه K3 که در کنار و زیر آن علائم دکمه خاموش و روشن، علامت خورشید، علامت برف وجود دارد را یکبار فشار دهید در این حالت پکیج در وضعیت ۲ یعنی حالت تابستانه قرار میگیرد و شعله خاموش است فقط در صورت بازکردن آب گرم بهداشتی ابتدا جرقه زن شروع به کار کرده و با روشن شدن برنر علامت شعله در سمت راست نمایشگر نمایان میشود.
در حالتی که پکیج برای تامین آب بهداشتی فعال است علامت شیر آب در حال چشمک زدن است.

فعال کردن وضعیت زمستانه/ تابستانه پکیج لورچ مدل هیرو

جهت تغییر وضعیت پکیج از حالت تابستانه به زمستانه کافی است یکبار دیگر دکمه K3 را فشار دهید حال وضعیت شماره ۳ از شکل ۱۵ را داریم. در این حالت امکان دسترسی به آب گرم بهداشتی و گرم شدن مدار سیستم گرمایشی شوفاژ وجود دارد پکیج بطور خودکار در حالت گرم کردن سیستم شوفاژ قرار میگیرد. هر زمان که برنر روشن باشد علامت شعله نمایش داده میشود و همچنین علامت شوفاژ در حال چشمک زدن خواهد بود. هر زمان که شیر آب گرم بهداشتی باز شود، علامت شیر آب شروع به چشمک زدن می کند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای: 7

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مهدی علمی‌تبار وب‌سایت
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hasan esmaili
سپتامبر 8, 2023 5:49 ب.ظ

بسیار جذاب بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه