مزایا و معایب پکیج لورچ

پکیج دیواری لورچ 24000 آدنا

لورچ تولید کننده انواع پکیج دیواری و برندی کهنه کار است که توانسته جای خود را بخوبی در محیط خانه‌های ایرانی باز کند و طبق نظرسنجی‌ها، اکثر مشتریان این نوع پکیج از آن رضایت دارند.
از نظر تنوع برند در پکیج‌های دیواری در ایران می‌توان بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج را از میان برندهای زیر معرفی نمود:

  • پکیج دیواری بوتان
  • پکیج دیواری شوفاژکار
  • پکیج دیواری لورچ
  • پکیج آریستون
  • پکیج ایران رادیاتور

هر کدام از این محصولات، مزایا و معایب خاص خود را دارند اما روی هم رفته برند لورچ در میان خوشنام‌ترین و موفق‌ترین‌های این فهرست قرار می‌گیرد.

نصب پکیج لورچ در سراسر ایران رایگان است.

پیشنهاد تاسیس پلاس: بخاری انرژی 640 فن ایرانی

برای راهنمایی شما عزیزان در خرید بهترین نوع پکیج دیواری به طور ویژه و به اختصار به برخی مزایا و معایب پکیج لورچ اشاره می‌کنیم:

مزایای پکیج دیواری لورچ

  • راندمان حرارتی پکیج‌ دیواری لورچ حداقل ۹۳٪ بوده و مصرف آن بسیار بهینه است. بنابراین اگر به دنبال محصولی مقرون به صرفه هستید این برند را توصیه می‌کنیم.
  • این برند مطرح پکیج دیواری به دلایلی که مهمترین آنها کیفیت تجهیزات و کارکرد ساده و روان آن است این موفقیت را به دست آورده است. پمپ آب این پکیج از یکی از بهترین برندها به نام گراندفوس است.
  • قطعات پکیج لورچ اکثرا مونتاژ خارج هستند و زیر نظر بهترین آزمایشگاه‌ها در حد استاندارد اروپایی تولید می‌شوند.(تولید کشورهای آسیایی با مرغوبیت بالا و طبق استاندارد اروپا)
  • داشتن نمایندگی کافی و خدمات فروش گسترده امری بسیار مهم و تاثیر گذار در میزان رضایت مشتریان این محصول بوده است. برند لورچ دارای ضمانت‌نامه و گارانتی دو ساله و در بعضی نمایندگی‌ها تا ۳۶ ماه می‌باشد.
  • تنوع نسبی مدل‌ها از امتیازات این برند خوشنام پکیج دیواری است.
  • نوسان آب گرم را به میزان زیادی کنترل می‌کنند.(به دلیل استفاده از شعله ماژوله، فلومتر و سنسورهای NTC عملکرد دستگاه بدون ایجاد نوسان دمای آب مصرفی را تضمین می‌کند.)
  • بدنه بسیار مقاوم و عایق قوی دارند. جنس بدنه از پلاستیک و ضد رسوب است.
  • همه مدل‌های پکیج‌های دیواری لورچ دارای دو مبدل حرارتی و فن دار و دارای پمپ قوی هستند.
  • به دنبال تنوع مدل‌ها تنوع ظرفیت حرارتی از ۲۴ هزار تا ۳۲ هزار نیز از امتیازات مهم دیگر پکیج لورچ است. البته برای محیط‌های خیلی بزرگ نمی‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل پکیج لورچ

مدل‌های پکیج دیواری لورچ

  • آدنا
  • هیرو
  • هرما

معایب پکیج دیواری لورچ

  • یکی از ایرادات رایج در پکیج دیواری لورچ افت فشار است.
  • با وجود داشتن نمایندگی‌های زیاد در بعضی مناطق و شهرهای کشور ممکن است باز هم نتوانید همه قطعات آن را تهیه کنید.
  • با وجود تنوع محصول نسبت به برندهای دیگر پکیج مثل بوتان، تنوع آن کمتر است.
  • قیمت آن نسبت به برخی مدل‌های پکیج دیواری بالاتر است.
  • طراحی بدنه و حجم این پکیج‌ها ممکن است مورد پسند همه قرار نگیرد و زیبایی ظاهری برندهای دیگر نسبتاً بیش‌تر است. البته این موضوعی بسیار سلیقه‌ای است و ممکن است از نظر برخی حتی طراحی محصولات لورچ بهتر از محصولات مشابه هم باشد.
  • برخی مدل‌ها از جمله هرما ممکن است تولید سر و صدای بیشتری داشته باشند.

مشکلات عمده در پکیج آدنا

هنگامی که از پکیج های دیواری در ساختمان خود استفاده می کنید، باید منتظر هرگونه خطا از این سیستم های گرمایشی باشید. با این حال برخی از مشکلات به صورت عمده در تمام سیستم‌ های گرمایشی مشاهده خواهند شد. برخی از مشکلات رایج پکیج لورچ مدل آدنا می توانند گزینه های زیر باشند.

روشن نشدن پکیج

هنگامی که پکیج شما روشن نمی‌شود، ابتدا باید تمام اتصالات گاز و برق وصل شده به پکیج را چک کنید. پس از آن می‌توانید شیر ورودی آب را نیز مورد بررسی قرار داده و اطمینان حاصل نمایید که عملکرد مناسبی در این بخش ها وجود خواهد داشت.
علاوه بر این موارد، خرابی جرقه زن، عدم روشن شدن شعله و رسوب گرفتگی پکیج از دیگر مواردی عنوان می شوند که ممکن است موجب روشن نشدن پکیج دیواری لورچ شوند. به همین علت تاکید می شود به صورت دوره‌ای سرویس و رسوب زدایی پکیج را انجام دهید.

نشت آب از پکیج

یکی از مواردی که متاسفانه بخش زیادی از کاربران آن را جدی نمی گیرند، وجود نشتی در پکیج دیواری خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت نشت آب و ورود آن به برد سیستم، ممکن است دستگاه کاملا از کار افتاده و قابلیت استفاده را از دست بدهد.
به همین علت سعی کنید به محض مشاهده نشتی آب در پکیج دیواری با یک مرکز تخصصی برای رفع مشکل به وجود آمده تماس حاصل نمایید. نشتی آب می تواند در اثر شکسته شدن مبدل حرارتی و خرابی شیر اطمینان اتفاق بیفتد. علاوه بر این، سوراخ شدن لوله های ارتباط و همچنین بروز مشکل در پمپ آب نیز این مشکل را به وجود خواهد آورد. برای رفع نشتی آب پکیج دیواری باید قطعاتی که دچار ایراد شده اند را ترمیم و یا در صورت نیاز تعویض کنید.

پیشنهاد تاسیس پلاس: کد خطاهای پکیج لورچ و رفع خطا

سر و صدای زیاد پکیج

گاهی اوقات مشکلاتی بر روی پکیج‌ دیواری به وجود آمده که سیستم با سر و صدای زیاد شروع به کار کردن خواهد کرد. از جمله دلایلی که موجب سر و صدای پکیج لورچ مدل آدنا می شود، رسوب گرفتگی آن خواهد بود. برای رفع این مشکل می توانید رسوب زدایی را انجام دهید.

گرم شدن بیش از حد آب پکیج

گاهی اوقات کاربران آب مورد نیاز را بیش از دمای تعریف شده دریافت خواهند کرد. خرابی ترموستات علت اصلی بروز این مشکل است. برای رفع این خطا می‌توانید ترموستات سیستم را تعویض کنید.

کار نکردن دکمه های پکیج

هنگامی که برد الکترونیکی پکیج دچار ایراد و خرابی شود، دکمه‌های آن قابلیت عملکرد را از دست می دهند. علاوه بر این، نشت آب از پمپ پکیج و همچنین گرم شدن بیش از حد آب نیز از جمله دلایلی به شمار می‌روند که موجب کار نکردن دکمه های پکیج خواهند شد.

تعمیر پکیج

مکانیزم به کار رفته در ساخت پکیج های ارائه شده توسط برند لورچ به گونه‌ای است که برای تعمیر قطعات مختلف آن ها، نیاز به دریافت خدمات تخصصی خواهید داشت. اگر در پکیج های دیواری خود با مشکلات عمده مواجه هستید، به منظور جلوگیری از خرابی بیشتر می توانید از یک مرکز تخصصی، برای تعمیر پکیج استفاده کنید.

حتما بخوانید: بخاری انرژی 625 فن دار

کد تخفیف lorchoff جهت خرید پکیج‌های لورچ

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 3.6 / 5. تعداد رای: 18

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مهدی علمی‌تبار وب‌سایت
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سرفراز موحد
دسامبر 8, 2023 11:01 ب.ظ

لورچ خوبه ولی قابش عین آریستون می بود خیلی خوب بود

مجید یوردشاهی
فوریه 24, 2024 11:32 ب.ظ

ارور زیاد میده سرویس کارا هم ازش سر در نمیارن ،لورچ فول کردی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه