پکیج بوتان 24000 برای چه متراژی مناسب است

پکیج دیواری بوتان مدل Perla PRO 32RSi

اصولا برای تشخیص اینکه بفهمیم چه مدل پکیج برای چه متراژی مناسب است، در ابتدا باید نکات زیر را در نظر بگیریم.

  • شرایط آب و هوایی مختلف که شامل نواحی معتدل و مرطوب، گرم و خشک و گرم و مرطوب بوده و تاثیر مهمی در انتخاب نوع پکیج و ظرفیت آن دارد.
  • ساختمان نیز بر مبنای نوع معماری و عایق بندی به سه دسته تقسیم می شوند که نحوه انتخاب پکیج متناسب با متراژ خانه را تعیین می کنند:
    – ساختمان هایی که پنجره های دوجداره دارد و دیوارهای خارجی آن ها عایق بندی و پرت حرارت در آن ها بسیار کم است.
    – ساختمان هایی که پنجره معمولی فلزی دارند و پرت حرارت در آن ها معمولی می باشد.
    – ساختمان هایی که ساخت قدیمی دارند و پرت حرارت در آنها بسیار زیاد است و در آنها از در و پنجره های مناسبی به کار نرفته است.
  • بررسی میزان پوشش گرمایش که ارتباط مستقیمی با ظرفیت حرارتی دارد، چرا که هرچه ظرفیت حرارتی بالاتر باشد توان پکیج برای تامین گرمای آن بالاتر خواهد رفت.
    بنابراین مصرف کنندگان می بایست ابتدا آب و هوا و نوع معماری ساختمان و متراژ واحد مسکونی خود را در نظر بگیرند تا بتوانند یکی از این ظرفیت های پکیج دیواری را تهیه کنند.
    طبق کاتالوگی که شرکت بوتان ارائه کرده است، پکیج های 24 هزار برای متراژ های 150 متر تا 210 متر گرمایش مورد نیاز را تولید میکند. البته باید این نکته را رعایت کرد که باید ساختمان عایق بندی کامل را داشته باشد و از پنجره های دو جداره استفاده و تمام قوانین عایق بندی اصولی در ساختمان رعایت شده باشد. در ادامه انواع پکیج های با ظرفیت 24000 شرکت بوتان را مورد بررسی قرار می دهیم.

پکیج بوتان پرلا پرو 24000

پکیج بوتان پرلا پرو 24000 در مدل بدون فن هم تولید می‌شود که تحت شرایط خاص ساختمان قابل استفاده است. پکیج Perla Pro بوتان با سه ظرفیت به مشتری عرضه می شود و برای متراژهای بزرگ بسیار کاربرد دارد.

پیشنهاد تاسیس پلاس: پکیج لورچ هیرو 24000

پکیج شوفاژ دیواری بیتا 24000

پکیج شوفاژ دیواری بیتا 24000 از نسل پکیج های دو مبدله و فن دار است. بر اساس کاتالوگ ارائه شده از کارخانه بوتان برای واحدهای تا 200 متر مربع قابل استفاده است. این پکیج توانسته به جهت نوع کارکرد و عملکردهای گوناگون در یک واحد مستقل نسبت به سیستم های مرکزی نظیر موتورخانه ها و آبگرمکن ها، مصرف کننده را به استفاده از پکیج, به جهت حجم و وزن کمتر متقاعد کند. از نکات مهم این پکیج می توان به مجهز بودن آن به سیستم ضد یخ زدگی و طراحی آن جهت عملکرد مناسب در موارد نصب بیرونی در مکان های سردسیر و کوهستانی نیز اشاره کرد. ضمنا پکیج بیتا 24000 تا 155 متر در مناطق گرمسیر و 100 متر در مناطق سردسیر و در مناطق معتدل هم تا 130 متر قابلیت بازدهی مطلوب و مورد نیاز مشتری را دارد.

باتوجه به موارد بیان شده، پکیج‌های بیتا و پارما دارای سیستم عیب‌یابی آنالوگ بوده و پکیج Perla Pro دیجیتال است. پکیج‌های 24000 بوتان دو مبدله بوده و ست هیدرولیک باکالیتی دارند. در پکیج‌های بوتان از پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل خودکار پیش‌گیرانه با برندهای گراندفوس و ویلو استفاده شده است. ضمنا باید این نکته را مد نظر داشته باشید که پکیج یک سیستم گرمایشی می باشد که در زمان خرید پکیج نباید فقط برند و نوع شرکت تولید کننده آن را در نظر بگیرید. بلکه باید به یک سری فاکتورهای گوناگون نظیر مناسب بودن آن با مساحت ساختمان خود را لحاظ کنید. زیرا در صورتی که ظرفیت پکیج به خوبی انتخاب نشود، دستگاه بازدهی خوب و بهینه ای ندارد و باعث مصرف بالای سوخت و هدر رفت انرژی و البته کاهش عمر دستگاه می شود.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 4.3 / 5. تعداد رای: 3

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مهدی علمی‌تبار وب‌سایت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه