فراهم کردن خدمات ضروری در این دورانِ عدم قاطعیت، واکنش کریر(Carrier) به کووید-19

فراهم کردن خدمات ضروری در این دورانِ عدم قاطعیت، واکنش کریر(Carrier) به کووید-19

این دوران بی سابقه است. در کریر(Carrier)، حفاظت از سلامت، ایمنی و رفاه کارکنان و خدمت به مشتریان اولویت اصلی ما است. راه حل های ما برای زندگی سالم ضروری هستند – برای حفظ کیفیت هوای داخل خانه، حمل و نقل مواد غذایی فاسد شدنی و تجهیزات پزشکی جهان و محافظت از مردم در برابر دود و آتش. در حالی که شرایط در حال تحول پیرامون کرونا ویروس جدید (COVID-19) را دنبال می کنیم، اقداماتی را مطابق با آخرین اطلاعات و راهنمایی های جهانی انجام می دهیم تا از کارکنان خود محافظت کنیم، به مشتریان خود خدمت کنیم و در عین حال همچنان به ارائه محصولات و خدمات ضروری کمک کنیم و شیوع ویروس را به حداقل برسانیم.

ما اقدامات پیشگیرانه مهمی را در تمام زمینه های کسب و کار خود، هم در دفاتر و هم در سایت های تولیدی خود، برای محافظت از ایمنی، سلامت و رفاه کارکنان خود انجام داده ایم. ما محدودیت‌های سفر را اعمال کرده‌ایم، رویه‌های نظافت عمیق را در تمام امکانات بهبود بخشیده‌ایم، فرآیندهای اصلاح شده را برای فعال کردن فاصله‌گذاری اجتماعی، و برنامه‌ریزی‌ها را برای به حداقل رساندن تجمعات کارکنان، از جمله ترتیبات کار از راه دور برای کسانی که شغلشان اجازه می‌دهد، اصلاح کرده‌ایم. ما همچنین اطلاعات جامع سلامت و ایمنی را به کارکنان در تمام مکان‌های خود ارائه کرده‌ایم و به کار خود برای شناسایی راه‌های اضافی برای افزایش ایمنی تأسیسات خود ادامه خواهیم داد.

از آنجایی که همه کسب‌وکارهای ما مطابق با دستورالعمل‌های فدرال و ایالتی در حال حاضر ضروری در نظر گرفته می‌شوند، ما در طول این همه‌گیری به طور کامل فعال خواهیم بود. راه حل های گرمایش و تهویه هوای ما برای اطمینان از اینکه خدمات گرمایش و سرمایش در بیمارستان ها، خانه ها و مشاغل در دسترس خواهد بود، ضروری است. راه حل های خنک کنندگی ما برای اطمینان از حمل و نقل ایمن مواد غذایی و دارویی به عموم مردم و کسانی که بیشتر نیاز دارند ضروری است. و محصولات آتش نشانی و امنیتی ما برای اطمینان از ایمنی و رفاه افرادی که در محل سکونت خود، کار در مشاغل ضروری یا در حال بهبودی از بیماری هستند، ضروری است. نیروی کار استثنایی ما متعهد به رفع این نیازهای ضروری مشتریانمان، از جمله تولیدکنندگان دارو، است تا اطمینان حاصل شود که آنها نیز می توانند به ارائه محصولات و خدمات بسیار مورد نیاز خود ادامه دهند.

تعهد ما برای اطمینان از ایمنی کارکنان خود و در عین حال ارائه راه حل ها و خدمات ضروری که می دانیم مشتریان برای حفظ جهان سالم، ایمن و راحت به آن تکیه می کنند پابرجاست است.

مرجع

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه