بهترین مدل پکیج لورچ

پکیج دیواری لورچ

اگر به‌دنبال یک وسیله گرمایشی ماندگار و کم خطر و در عین حال به‌صرفه هستید بهترین انتخاب شما می‌تواند خرید و نصب پکیج دیواری باشد. این پکیج‌ها امروزه با مقیاسی بسیار کوچکتر، جایگزین موتورخانه‌های پرهزینه شده‌اند.
یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید پکیج دیواری لورچ می‌باشد که علاوه بر ایمنی بالا، مناسب خانه‌های با ابعاد مختلف هم هست.

نصب پکیج لورچ در سراسر ایران رایگان است.

مزایای پکیج دیواری لورچ

  • این شرکت پکیج های در مدل‌های متنوع و کارآمد تولید و با قیمت مناسب روانه بازار کرده است.
  • از نظر کیفیت نیز این شرکت محصولات مطرح و مورد پسند مخاطبان را ارائه می‌دهد.
  • قطعات مورد استفاده در این پکیج‌ها اغلب قطعات خارجی هستند.
  • پکیج‌های لورچ در مدل‌های هیرو، هرما و آدنا طراحی و تولید شده‌اند.
  • تمامی مدل‌های پکیج‌های لورچ با ظرفیت‌های 24000، 28000 و 32000 قابل خریداری است.
  • از ویژگی‌های مشترک آنها می‌توان به سیستم ایمنی تخلیه گاز، عیب یابی الکترونیکی، دو مبدله، سیستم ضد یخ زدگی و سیستم بای پس خودکار اشاره کرد.
  • شرکت لورچ در پکیج‌های دیواری خود از سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ استفاده کرده است تا از احتمال خراب شدن پمپ جلوگیری کند.
  • وجود عیب‌یابی الکترونیکی باعث می‌شود با کوچک‌ترین مشکلی در پکیج دیواری لورچ خطاهایی روی دستگاه مشاهده کنید.
  • پکیج‌های دیواری لورچ را می‌توان در آشپزخانه یا آبدارخانه نصب کرد و دسترسی راحت به آن داشت.

پیشنهاد تاسیس پلاس: مزایا و معایب پکیج لورچ

کیفیت پکیج لورچ مدل آدنا

بهترین مدل پکیج لورچ، پکیج لورچ مدل آدنا می‌باشد. پکیج دیواری لورچ مدل آدنا در ظرفیت های 24000، 28000 و 32000 تولید می شوند. کلیه ظرفیت های پکیج دیواری آدنا دارای دو مبدل حرارتی می‌باشند. مدل آدنا دارای صفحه نمایش دیجیتالی بزرگتر نسبت به سایر مدل ها بوده که مجهز به سیستم عیب یاب خودکار نیز می‌باشد. منبع انبساط در ظرفیت 24000 یک عدد 6 لیتری و در ظرفیت های 28000 و 32000 دو عدد منبع انبساط 6 لیتری(مجموعا 12 لیتر) که بصورت عمودی در کناره های پکیج نصب می شوند.

مهمترین ویژگی های پکیج مدل آدنا

  • سیستم ضد یخ زدگی پکیج دیواری
  • سیستم کنترل میکروپروسسوری
  • سیستم ضد گریپاژ
  • قابلیت تنظیم دستی پمپ سیرکولاسیون
  • قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیرکولاسیون
  • سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای مدار گرمایشی
  • دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • شیر سه طرفه اتوماتیک
  • سیستم عیب یاب الکترونیکی
  • سیستم بای پس اتوماتیک
  • سازگار با سیستم گرمایش از کف
  • استفاده از پمپ آب گراندفوس در مدل آدنا
  • ضخامت مبدل ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر است
  • دارای شیر هیدرولیک برنجی
  • قطعات داخلی مدل آدنا کاملا برنجی و تولید اروپا هستند

حال که با ویژگی های پکیج لورچ مدل آدنا آشنا شدیم. قصد داریم تا ده دلیل برای خرید این پکیج را مورد بررسی قرار دهیم؛

ده دلیل برای خرید پکیج دیواری لورچ

  1. راندمان حرارتی بالا
    به میزان سوختی که توسط دستگاه تبدیل به حرارت می‌شود راندمان یا بازده حرارتی گفته می‌شود. هرچه این میزان بالاتر باشد، یعنی دستگاه در مصرف سوخت، بیش‌تر صرفه‌جویی می‌کند‌. راندمان حرارتی پکیج‌ دیواری لورچ حداقل ۹۳٪ است. یعنی ۹3٪ از سوخت مصرفی را تبدیل به گرما می‌کند. این راندمان طبق استاندارد ملی دریافت شده توسط گروه صنعتی لورچ تائید می گردد.
  2. استفاده از قطعات باکیفیت
    تمامی مدل های پکیج دیواری لورچ دارای نمایشگر دیجیتالی و هوشمند می باشند. همچنین این محصولات مجهز به سنسور ایمنی تخلیه محصولات حاصل از احتراق و فن دار است. فن موجود در پکیج دیواری لورچ با قدرت 55 وات دارای بالاترین قدرت فن در بین محصولات مشابه خود در بازار می باشد.
    یکی از قطعات مهم در پکیج های دیواری پمپ آب از نوع سیرکولاتور است. پمپ آب مورد استفاده در ساخت پکیج‌ دیواری لورچ مدل های آدنا و هرما از برند گراندفوس است.
  3. رویه‌ مقاوم و عایق‌دار
    رویه‌ پکیج‌ های دیواری لورچ از جنسی ضخیم، محکم و مقاوم ساخته شده است. همچنین رویه‌ این محصولات عایق نیز دارند. این عایق از سوختگی و تغییر رنگ ظاهری محصول جلوگیری کرده و هیچ مدل از پکیج لورچ را با تغییر رنگ نخواهید دید.
  4. بدون نوسان دمای آبگرم
    حتما تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده است که سرد و گرم شدن آب، به خصوص هنگام استحمام مورد آزار و اذیت باشد. شاید از آن بدتر، داغ¬شدن ناگهانی و سوختن در اثر آن باشد. پکیج دیواری لورچ، با استفاده از برد الکترونیکی هوشمند در کنار سنسورهای دمای آب با کیفیت از این اتفاقات جلوگیری و عملکرد بدون نوسان دمای آب را تضمین می‌کند .
  5. قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
    همچنین پکیج های دیواری لورچ این قابلیت را دارند که به ترموستات اتاقی اتصال یابند. اتصال پکیج دیواری به ترموستات اتاقی سبب تنظیم هرچه دقیق تر دمای آبگرم مصرفی و دمای آب داخل سیستم گرمایشی بر اساس تغییرات دمای محیط میشود.
  6. تنوع در مدل و ظرفیت
    پکیج لورچ، با توجه به کاربری و بودجه موردنظر شما، حق انتخاب گسترده‌ای برایتان فراهم کرده‌ است. شما می‌توانید بر اساس ظرفیت حرارتی مورد نیاز، یکی از مدل های پکیج دیواری لورچ را خریداری نموده و لذت استفاده از یک محصول با کیفیت را تجربه کنید.
  7. قابلیت سازگاری با انواع سیستم های گرمایشی
    همه مدل های پکیج های دیواری لورچ دارای دو مبدل حرارتی، دارای پمپ با کیفیت و فن دار هستند به همین جهت قابلیت سازگاری با انواع سیستم گرمایشی مانند رادیاتور، داکت اسپلیت و سیستم گرمایش از کف را دارند.
  8. طراحی ساده‌ محصول
    طراحی زیبا و باکیفیت پکیج¬های دیواری لورچ باعث شده برای استفاده در منزل کاربردی باشد. پنل دیجیتال پکیج گازی لورچ علاوه بر ظاهر زیبا، در بهبود کاربری آن نیز بسیار موثر است. بنابراین هرگز نگران دکوراسیون و نمای درون خانه بعد از نصب پکیج دیواری نباشید.
  9. گارانتی و خدمات پس از فروش متمایز
    یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید محصول به آن توجه کنید؛ گارانتی آن است. گروه صنعتی لورچ با حداقل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور برای پکیج های دیواری می‌تواند نظر شما را جمع و خیالتان را از ضمانت نامه محصول راحت کنند تا یک خرید عالی در محصولات پکیج دیواری داشته باشید.
  10. امنیت و آسودگی
    پکیج های دیواری لورچ دارای سیستم عیب یاب الکترونیکی، سیستم بای پس اتوماتیک، ضد یخ زدگی، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای مدار گرمایشی میباشد که سبب جلوگیری از رخدادهای خطرناک میگردد.

در زیر به فهرستی از بهترین انواع پکیج دیواری لورچ اشاره می‌کنیم:

پکیج دیواری لورچ آدنا 24000

پکیج لورچ مدل آدنا 24 یا پکیج لورچ آدنا 24000 از دیگر محصولات تولید  و عرضه شده توسط شرکت لورچ است. شرکت لورچ با داشتن خط تولید ایتالیایی و مواد اولیه با کیفیت، توانسته محصولات خوب و درجه بالایی را تولید و عرضه کند. آدنا 24000 دارای دو مبدل، فن دار و از سری آدنا می‌باشد که با نام پکیج دیواری لورچ مدل آدنا 24000 روانه بازار شده است. پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل آدنا 24 با رویکرد اقتصادی برای مصرف کننده تولید شده است تا با فراهم کردن بازدهی و ایمنی بالا نیاز هر واحد مسکونی را برطرف سازد. از پکیج دیواری لورچ آدنا 24000 برای واحدهایی تا ۱۲۰ متر مربع می‌توان استفاده کرد.
پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ آدنا با ابعاد ۴۵۶×۶۹۰×۲۴۰ میلی‌متر و وزن ۲۷ کیلو گرم و با راندمان ۹۳.۵ درصد طراحی شده است. این پکیج لورچ دارای سیستم بای پس خودکار، سیستم عیب یابی الکترونیکی، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ زدگی، قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیرکولاسیون، سیستم آیونایز و سیستم ایمنی است.

پکیج دیواری لورچ آدنا 28000

آدنا 28000 دارای دو مبدل، فن دار و از سری آدنا می‌باشد که با نام پکیج دیواری لورچ مدل آدنا 28000 روانه بازار شده است. پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل آدنا 28 قادر به راه‌اندازی سیستم آب بهداشتی با حداقل ۳ درصد فشار می‌باشد. پکیج دیواری لورچ ۲۸۰۰۰ آدنا دارای سیستم بای پس خودکار، سیستم عیب یابی الکترونیکی، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ زدگی، قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیرکولاسیون، سیستم آیونایز و سیستم ایمنی است.


پکیج دیواری لورچ ۲۸۰۰۰ آدنا بیشتر برای خانه‌هایی در مکان‌های سردسیر و کوهستانی تا متراژ ۱۶۰ متر مربع مناسب می‌باشد. این پکیج با ابعاد ۴۵۶×۶۹۰×۳۳۲ میلی‌متر و وزن ۳۶ کیلو گرم و راندمان حرارتی ۹۳.۵ درصد طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: تنظیم پکیج لورچ

پکیج دیواری لورچ آدنا 32000

پکیج دیواری لورچ آدنا 32000 دارای دو مبدل، فن دار و از سری آدنا می‌باشد که با نام پکیج دیواری لورچ مدل آدنا 32000 روانه بازار شده است. پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل آدنا 32 قادر به راه اندازی سیستم آب بهداشتی با حداقل ۳ درصد فشار می‌باشد. پکیج دیواری لورچ ۳۲۰۰۰ آدنا دارای سیستم بای پس خودکار، سیستم عیب‌یابی الکترونیکی، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ زدگی، قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیرکولاسیون، سیستم آیونایز و سیستم ایمنی است.
پکیج دیواری لورچ ۳۲۰۰۰ آدنا بیشتر برای ساختمان هایی در مکان های سردسیر و کوهستانی با متراژ ۲۲۰ متر مربع مناسب می‌باشد. این پکیج با ابعاد ۴۵۶×۶۹۰×۳۳۲ میلی‌متر، وزن ۳۶ کیلو گرم و راندمان حرارتی ۹۳.۵ درصد طراحی شده است.

پکیج دیواری لورچ هیرو 24000

پکیج دیواری لورچ هیرو 24000 دارای دو مبدل، فن دار و از سری هیرو می‌باشد که با نام پکیج دیواری لورچ مدل هیرو 24000 روانه بازار شده است. پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل هیرو 24 قادر به راه اندازی سیستم آب بهداشتی با حداقل ۳ درصد فشار می‌باشد. پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ هیرو دارای سیستم بای‌پس خودکار، سیستم عیب یابی الکترونیکی، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ زدگی، قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیرکولاسیون، سیستم آیونایز و سیستم ایمنی است.
پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل هیرو 24 با ابعاد ۴۵۶×۶۹۰×۲۴۰ میلی‌متر و وزن ۲۷ کیلوگرم و راندمان حرارتی ۹۳ درصد طراحی شده است. پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ هیرو یکی از محبوب‌ترین پکیج‌های دیواری لورچ می‌باشد چرا که هم برای خانه‌هایی تا متراژ ۱۲۰ متر مربع مناسب است و هم مصرف انرژی پایین و راندمان بالایی دارد.

پکیج دیواری لورچ هرما 24000

هرما 24000 دارای دو مبدل، فن دار و از سری هرما می‌باشد که با نام پکیج دیواری لورچ مدل هرما 24000 روانه بازار شده است. پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل هرما 24 با راندمان بسیار بالا هم آب گرم مصرفی و هم گرمایش محیط در فصول سرد را برایتان فراهم کند. از پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ هرما برای واحدهایی تا ۱۲۰ متر مربع می‌توان استفاده کرد. شما می توانید از پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ هرما نه تنها در محیط مسکونی بلکه در مدارس، اداره جات و شرکت ها نیز از آن استفاده کنید.
پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ هرما می‌تواند به حسگرهای دمای محیط بیرون متصل گردد تا بتواند با توجه به شرایط محیطی مقدار آب گرم مصرفی و گرمایش را تعیین کند. همچنین این مدل می‌تواند به ترموستات اتاقی متصل گردد تا در صورت نصب در خارج از محیط بتوانید آن را از داخل کنترل کنید.


پکیج دیواری لورچ ۲۴۰۰۰ هرما با ابعاد ۴۵۶×۶۹۰×۲۴۰ میلی‌متر و وزن ۲۸ کیلو گرم و راندمان حرارتی ۹۰ درصد طراحی شده است. این پکیج لورچ دارای سیستم بای پس خودکار، سیستم عیب‌یابی الکترونیکی، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ زدگی، قابلیت تنظیم زمان کارکرد پمپ سیر کولاسیون، سیستم آیونایز و سیستم ایمنی است.

کد تخفیف lorchoff جهت خرید پکیج‌های لورچ

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 4.4 / 5. تعداد رای: 8

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مهدی علمی‌تبار وب‌سایت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه