پکیج لورچ ساخت کجاست

پکیج دیواری لورچ 24000 آدنا

پکیج لورچ

پکیج لورچ یکی از مطرح ترین برندهای تولید پکیج در ایران می باشد که توانسته با تولید محصولات مختلف اعم از وسیله های سرمایشی و گرمایشی خانگی، بین مصرف‌کنندگان شناخته شده و نیاز بسیاری از افراد را برطرف نماید. این پکیج توسط شرکت صنعتی لورچ که دارای سابقه درخشانی بوده و توانسته است به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی، در سال ۱۳۵۷ با سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی فعالیت خود را در شهر زیبا و تاریخی اصفهان در منطقه صنعتی جی واقع در شرق اصفهان شروع کند. به عبارت دیگر، شرکت صنعتی لورچ از اواخر دهه ۵۰ شمسی کار خود را با تولید انواع تجهیزات نفتی آغاز کرد و اولین تولیدات آن آبگرمکن های مخزنی و بخاری های نفتی بودند. بعد از آن در سال ۱۳۶۴ و در دوران جنگ بود که این برند وارد طراحی و تولید ادوات گازی شد و به مرور زمان تنوع محصولات خود را افزایش داد. در حال حاضر نیز این نام با کیفیت محصول، تنوع مدل و خدمات پس از فروش ایده آل همراه است و بسیاری از قدیمی های بازار آن را به خریداران پیشنهاد می کنند.

نصب پکیج لورچ در سراسر ایران رایگان است.

گروه صنعتی لورچ

هدف از تاسیس این شرکت اشتغال زایی و کارآفرینی بوده و تاکنون در زمینه لوازم خانگی مانند آبگرمکن مخزنی، آبگرمکن فوری گازسوز، انواع بخاری، پکیج شوفاژ دیواری و… فعالیت می کند. این شرکت دارای استانداردهای اروپا و ایران می باشد و هدف آن جلب رضایت مشتری است. شرکت لورچ یکی از بزرگترین واحدهای خدمات پس از فروش را به مشتریان خود نیز ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل پکیج لورچ

شرکت لورچ همواره با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده تلاش کرده است تا محصولاتی با کیفیت و باتوجه به رفع نیاز مورد توجه مشتریان تولید نماید. در سالهای گذشته با تولید محصولات دیگر مانند پکیج های دیواری، توانسته است محبوبیت خاصی در بین مردم کسب کند. قطعات این پکیج از تکنولوژی قطعات اروپایی ساخته شده که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در ایران مونتاژ می شود. همچنین این شرکت با داشتن نمایندگی هایی متعدد در سراسر کشور، توانسته است محبوبیت خاصی در ایران پیدا کند و در طول مدت زمان کم یکی از برندهای معروف و مطرح در زمینه پکیج های دیواری و وسایل سرمایشی و گرمایشی شناخته شود.
با توجه به وجود تولید‌کنندگان خوب داخلی، ایران می تواند به عنوان قطب تولیدکننده لوازم خانگی و تاسیسات در خاورمیانه معرفی گردد. در این راستا گروه صنعتی لورچ به پشتوانه سالها تلاش خود موفق گردیده، ضمن کم کردن سهم واردات کالاهای مشابه و جلوگیری از خروج ارز از کشور، نسبت به صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف نیز اقدام نماید. شرکت لورچ سالها است که در زمینه اشتغال‌زایی خدمت بزرگی به مردم کرده است و با فعالیت های تخصصی در زمینه توسعه و تحقیق دارای گواهینامه ملی کولر آبی، رادیاتور و آبگرمکن می باشد. محصولات خانگی لورچ در طی این سال ها به دلیل کیفیت و رضایت مشتریان، جوایز زیادی کسب کرده است.
در کنار این مهم، گروه صنعتی لورچ کوشیده است با افزایش کیفیت محصولات خود در حد معیارها و استانداردهای جهانی، سعی نمایند بازارهای خارجی را بدست آورد تا از این طریق ضمن ارز آوری برای کشور، زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم را نیز فراهم آورده و یکی از مهمترین دغدغه های کشور که اتکا به دانش، تولید کالا و رونق اقتصادی و عدم وابستگی به دیگر کشورها را برطرف نماید.

شرکت لورچ در طی سالهای فعالیت خود افتخار کسب گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی را داشته است که عبارتند از:

  • گواهینامه استاندارد ملی انواع رادیاتور پانلی
  • گواهینامه استاندارد ملی انواع پکیج های گازی
  • گواهینامه استاندارد ملی انواع آبگرمکن
  • گواهینامه استاندارد ملی انواع کولرهای آبی
  • گواهینامه استاندارد ملی انواع بخاری گازی
  • گواهینامه استاندارد CE اروپا
  • گواهینامه IMS در زمینه مدیریت یکپارچه سیستم
  • ISO 9001 در زمینه مدیریت کیفیت محصولات
  • ISO 14001 در زمینه استاندارد بین المللی زیست محیطی و کاهش آلاینده ها
  • BS OHSAS 18001در زمینه استاندارد بین المللی فعالیت های ایمنی و بهداشت کار
  • واحد نمونه استاندارد در سال 1390
  • گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1391
  • واحد نمونه صنعت و معدن استان اصفهان در سال 1392
  • تندیس دهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی
  • لوح سپاس 100 برند برتر کشور

پکیج دیواری لورچ با افتخار تولید ایرانی است و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته که مطابق با استانداردهای ملی ایران و اروپا است با کیفیت و راندمان حرارتی بالا طراحی و تولید می شود.

انواع پکیج لورچ

پکیج دیواری لورچ در مدل های زیر به مشتریان ارائه می گردد:

  • پکیج لورچ هیرو قطعات آسیایی درجه 1
  • پکیج لورچ هرما نیمی از قطعات اروپایی و نیمی آسیایی درجه 1
  • پکیج لورچ آدنا قطعات کاملا اروپایی

تولیدات پکیج دیواری گروه صنعتی لورچ در سه تیپ کلی آدنا، هرما و هیرو ساخته می شوند. هر یک از تیپ های پکیج دیواری لورچ دارای ظرفیت های مختلف بین 24000 تا 32000 تولید می شوند.

پیشنهاد تاسیس پلاس: پکیج لورچ آدنا 24000

در پایان باید یادآوری کرد که، صنعت تولید لوازم خانگی و تاسیسات از نظر تنوع محصول، فراگیری متقاضیان و اهمیتی که در رفع نیازهای جامعه دارد، در صنایع کشور کم نظیر است. با توجه به سهم قابل ملاحظه ی‌ این صنعت در اقتصاد کشور و نقش اثرگذار آن در امر اشتغال‌زایی و قابلیت فوق العاده آن در انتقال تکنولوژی اهمیت بسیاری داشته و شرکت صنعتی لورچ تاکنون توانسته در این موارد نیز حضور اساسی و مهم خود را به اثبات رساند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 3

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

مهدی علمی‌تبار وب‌سایت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه