روند بازار سیستم های VRF در سال 2023

تقاضا برای سیستم های VRF به دلیل ظرفیت آنها در صرفه جویی در انرژی و افزایش کاربردها در چندین صنعت در حال افزایش است.

یک سیستم جریان خنک کننده متغیر (VRF) شامل بسیاری از اواپراتورهای داخلی است که با استفاده از چندین سیستم خنک کننده تقسیم شده به یک واحد متراکم متصل شده اند. در نتیجه افزایش ظرفیت این سیستم ها و تنظیمات مربوط به جریان خنک کننده، کارایی انرژی افزایش یافته است. این سیستم ها علاوه بر بخش تجاری در ساختمان ها، موسسات آموزشی، مراکز درمانی، هتل ها و رستوران ها قابل استفاده هستند. این روش ها باعث بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی سیستم های HVAC می شود.

سیستم‌های جریان خنک کننده متغیر، جریان خنک کننده را به واحدهای داخلی مطابق با نیازهای سیستم تغییر می‌دهند. این سیستم‌ها می‌توانند جریان خنک کننده را در کل تاسیسات به واحد فن کویل تنظیم و حفظ کنند. رایج ترین انواع این سیستم ها پمپ های حرارتی و سیستم های بازیابی حرارت هستند. بسته به نیاز به گرمایش و سرمایش همزمان، ممکن است در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. تقاضا برای سیستم های VRF به دلیل چندین عامل از جمله ظرفیت آنها در صرفه جویی در انرژی، فراهم کردن انعطاف پذیری طراحی و نصب مقرون به صرفه در حال افزایش است که آنها را به گزینه ای ایده آل برای کاربران مسکونی و تجاری تبدیل می کند.

اکثر امکانات تجاری، از مغازه‌ها و کافه‌های کوچک گرفته تا ساختمان‌های اداری بزرگ و مناطق عمومی، از سیستم‌های VRF استفاده می‌کنند که بازار این سیستم‌ها، رشد، درآمد و سهم بازار را تقویت می‌کنند. با منطقه‌بندی VRF، مصرف انرژی به محیط‌های کاری که دارای سرمایش یا گرمایش هستند محدود می‌شود. سیستم‌های VRF راحت‌ترین و کاربردی‌ترین محیط کاری را ارائه می‌دهند زیرا دارای واحدهای داخلی بی‌صدا هستند و می‌توانند کنترل دقیق دما را حفظ کنند. بازار سیستم های پمپ حرارتی VRF برای کاربردهای مسکونی با افزایش قیمت انرژی، افزایش درآمد قابل تصرف و افزایش آگاهی از صرفه جویی در انرژی هدایت می شود. با توجه به این عوامل، نیاز روزافزونی به ماشین آلات کارآمد انرژی وجود دارد که ممکن است به کاهش مصرف انرژی و هزینه ها کمک کند. با توجه به همه این عوامل، تخمین زده می شود که بازار جهانی سیستم های VRF تا سال 2030 به ارزش 41.3 میلیارد دلار برسد و در دوره پیش بینی 2021-2030 با CAGR 12.40 درصد افزایش یابد.

افزایش شهرنشینی برای افزایش رشد سیستم های VRF 

 

روند بازار سیستم های VRF در سال 2023

شهرنشینی و پیشرفت های فنی باعث رشد بازار برای سیستم های VRF و بازار سیستم های VRF می شود. مشابه بازار قبلی، این بازار نیز با افزایش فعالیت‌های ساخت‌وساز و ایجاد کالاها و فناوری‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی پیش می‌رود. محبوبیت سیستم‌های کنترل بی‌سیم توسط افراد و شرکت‌ها برای نظارت بر واحدهای داخلی در سراسر خانه‌ها، ادارات و مناطق ارجاع، عامل دیگری است که سهم بازار سیستم‌های VRF را افزایش می‌دهد. در طول دوره پیش بینی شده، انتظار می رود نیاز به منابع انرژی کارآمد همراه با آگاهی زیست محیطی و فعالیت های ساختمانی افزایش یابد. سیستم‌های VRF کنترل‌های منحصربه‌فردی را برای هر واحد مسکونی ارائه می‌کنند که کارکرد آن‌ها را بسیار کم مصرف و ارزان می‌کند. در نتیجه، مالکان و مدیران ساختمان‌های بیشتری تهویه مطبوع VRF را انتخاب می‌کنند. سیستم‌های VRF به دلیل عمر طولانی‌تر محصول در شرایط چالش‌برانگیز، عملکرد عالی تهویه مطبوع و خدمات استثنایی، بهترین گزینه برای آپارتمان‌ها و مسکن‌های عمومی هستند.

سرمایه گذاری های بالا رشد را در مناطق در حال توسعه متوقف می کند.

هزینه های بالای سرمایه گذاری و عدم آگاهی در مورد مزایای سیستم های VRF عملکرد تهویه مطبوع بازار و خدمات استثنایی را محدود می کند، سیستم های VRF بهترین گزینه برای آپارتمان ها و مسکن های عمومی است.

سرمایه گذاری های بالا رشد را در مناطق در حال توسعه متوقف می کند

هزینه های بالای سرمایه گذاری و عدم آگاهی در مورد مزایای سیستم های VRF رشد بازار را محدود می کند. هزینه های سنگین نگهداری مربوط به فیلترها، گسترش بازار را خفه می کند. هزینه های بالای نصب و نگهداری، نقض حقوق بشر، نگرانی های اقتصادی، و کمبود مواد آموزشی سهم بازار سیستم های VRF را محدود می کند. نرخ کند دیجیتالی شدن در کشورهای در حال توسعه بر نحوه استفاده گسترده از سیستم های VRF در سراسر جهان در طول دوره پیش بینی تأثیر می گذارد.

منطقه ای با بیشترین سهم بازار در طول دوره پیش بینی تاریخی، آسیا و اقیانوسیه است که انتظار می رود در طول دوره پیش بینی نیز افزایش یابد. یکی از عواملی که باعث رشد بازار سیستم های VRF در منطقه آسیا و اقیانوسیه می شود، افزایش تقاضا برای سیستم های VRF از سوی کاربران نهایی مسکونی و تجاری است. نیاز به محصولات با تکنولوژی بالا مانند دستگاه های بی سیم و متصل و شهرنشینی و صنعتی شدن رو به رشد عوامل دیگری هستند که بازار سیستم های VRF را هدایت می کنند. حضور چندین تولیدکننده از جمله Daikin Industries Ltd.، Fujitsu Limited، Mitsubishi Electric Corporation و دیگران، عامل دیگری است که این صنعت را پیش می برد.

با این حال، پیش بینی می شود که منطقه آمریکای شمالی در طول دوره پیش بینی شده با CAGR قابل توجهی توسعه یابد، زیرا سازمان های تجاری پذیرش فزاینده فناوری VRF برای صرفه جویی در انرژی و طراحی های انعطاف پذیر را دارند. بازار به دلیل ادغام فزاینده فناوری های متصل در حال گسترش است.

تعداد کمی از رقبای مهم اکنون بازار را از نظر سهم بازار کنترل می کنند. اشخاص برتری ای که در این زمینه فعالیت دارند این صنعت بر گسترش پایگاه های مشتریان خود به مناطق جدید تمرکز می کنند. برای ارائه طیف وسیعی از محصولات مقرون به صرفه، اشخاص اصلی ای که در این زمینه فعالیت دارند به نوآوری و صرف هزینه برای تحقیق و توسعه ادامه می دهند. ادغام‌ها و تملک‌های اخیر در میان بازیگران بزرگ، استراتژی‌ها بوده‌اند. شرکت ها برای افزایش مشتریان خود به کار می گیرند.

ورودی های – تحقیقات بازار آینده

جریان خنک کننده متغیر (VRF) – https://www.marketresearchfuture.com/reports/vrf-system-market-10128

مرجع

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

کسی قبلا به این مقاله امتیاز نداده، شما نفر اول باشید!

سمانه مطهری
من مهندس سیستم انرژی و محیط زیست هستم. هدف اصلی از انتخاب چنین مسیری حفظ محیط زیست است و من به خودم قول دادم همیشه تمام تلاشم را بکنم. مهندسان به طور مداوم سعی کرده اند دنیایی زیباتر بسازند و من از این هدف جدا نبودم.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تصویر گوشه